ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی ویندوز ۱۱
تکنولوژی

اولین آپدیت بزرگ ویندوز 11 احتمالا در تابستان پیش رو منتشر می‌شود

ویندوز 11 برای اولین موج از دستگاه‌ها در دسترس قرار گرفته و عرضه گسترده‌تر آن تا تابستان سال آینده طول می‌کشد. در این حین گفته شده که مایکروسافت احتمالا اولین آپدیت بزرگ این سیستم عامل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

ویندوز 11 برای اولین موج از دستگاه‌ها در دسترس قرار گرفته و عرضه گسترده‌تر آن تا تابستان سال آینده طول می‌کشد. در این حین گفته شده که مایکروسافت احتمالا اولین آپدیت بزرگ این سیستم عامل را در تابستان پیش رو منتشر می‌کند، البته انتشار گسترده‌تر آن احتمالا در پاییز خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت «ویندوز سنترال»، اولین آپدیت بزرگ ویندوز 11 با اسم رمز Sun Valley 2 احتمالا با پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی، ویجت‌های شخص ثالث و بهینه‌سازی‌های دیگری که تجربه استفاده از سیستم عامل را ارتقا خواهند داد، در فصل تابستان سال 1401 منتشر می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که در گوشه و کنار اینترنت به گوش می‌رسد، مایکروسافت می‌خواهد توسعه Sun Valley 2 را در ماه مه 2022 نهایی کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، عرضه عمومی آپدیت به فاصله کوتاهی با عرضه عمومی ویندوز 11 در فصل تابستان آغاز می‌شود.

آپدیت ویندوز 11 در ماه مه نهایی می‌شود

انتشار ویندوز 11 در ماه‌های نخست سال 2022 شتاب بیشتری خواهد گرفت، به ویژه چون مایکروسافت فرآیند اعتبارسنجی دستگاه‌های بیشتری را تکمیل می‌کند. این شرکت قبلا گفته بود که عرضه نسخه جدید ویندوز با تمرکز کامل بر کیفیت انجام خواهد شد. این شرکت گفته بود:

«به دنبال درس‌های بزرگی که از ویندوز 10 گرفتیم، می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین تجربه ممکن را برای شما ارائه می‌کنیم. این یعنی ابتدا دستگاه‌های واجد شرایط جدید این آپگرید را دریافت می‌کنند. سپس در طول زمان نوبت به دستگاه‌هایی می‌رسد که در بازار وجود دارند…انتظار داریم همه دستگاه‌های واجد شرایط تا اواسط 2022 آپگرید رایگان ویندوز 11 را دریافت کنند. اگر کامپیوتری با ویندوز 10 دارید که برای نصب این آپگرید واجد شرایط است، بخش Windows Update در زمان مناسب شما را در جریان خواهد گذاشت.»

با این حال، از آن جایی که مایکروسافت هنوز گزارش‌های مربوط به Sun Valley 2 را تایید نکرده، بهتر است منتظر بمانیم تا ببینیم اطلاعات رسمی در آینده به ما چه می‌گویند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی