ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت سری گلکسی S22
تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید سری گلکسی S22 در رنگ‌های مختلف

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ از جدیدترین پرچمدارهایش از سری گلکسی S رونمایی می‌کند و اگرچه از تاریخ معرفی دقیق آن‌ها اطلاعی نداریم، اما انتشار گزارش‌ها و شایعات پیرامون آن‌ها تمامی ندارند. حالا رندرهای جدیدی از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

سامسونگ در سال ۲۰۲۲ از جدیدترین پرچمدارهایش از سری گلکسی S رونمایی می‌کند و اگرچه از تاریخ معرفی دقیق آن‌ها اطلاعی نداریم، اما انتشار گزارش‌ها و شایعات پیرامون آن‌ها تمامی ندارند. حالا رندرهای جدیدی از سری گلکسی S22 منتشر شده‌اند که این گوشی‌های پرچمدار را در رنگ‌های متنوع به تصویر می‌کشند و طراحی آن‌ها را هم به نمایش می‌گذارند.

وب‌سایت «91Mobiles» این رندرها را به اشتراک گذاشته که ما را بیشتر با پرچمدارهای آینده کره‌ای‌ها آشنا می‌کنند.

رندرهای گلکسی S22

رندرهای گلکسی S22

طبق رندرهایی که از نسخه استاندارد این سری منتشر شده‌اند، این گوشی هوشمند در رنگ‌های صورتی، مشکی، سبز و سفید روانه بازار می‌شوند که البته برای نام رنگ آن‌ها از کلمه Phantom استفاده خواهد شد.

با وجود انتشار این رندرها، 91Mobiles درباره جنس پنل پشتی گلکسی S22 مطمئن نیست و نمی‌داند سامسونگ برای این پرچمدارش از پنل پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند یا اینکه به سراغ پلاستیک با حس مشابه شیشه می‌رود.

در حالت کلی طبق رندرها، تفاوت چندانی میان نسخه استاندارد گلکسی S22 و گلکسی S21 وجود ندارد و این محصولات از طراحی مشابه بهره می‌برند؛ رویکردی که اپل در چندین سال گذشته دنبال کرده است.

رندرهای گلکسی S22 اولترا

رندرهای گلکسی S22 اولترا

علاوه بر نسخه استاندارد، رندرهای مدل اولترا پرچمدارهای آینده سامسونگ هم به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که آن را در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و قرمز بورگاندی به نمایش می‌گذارند. این دستگاه طراحی متفاوتی نسبت به دو عضو دیگر این خانواده خواهد داشت.

با توجه به اینکه رندرهای متعددی با این سبک طراحی از گلکسی S22 اولترا منتشر شده‌اند، احتمالا با طراحی نهایی روبه‌رو هستیم و سامسونگ تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین‌ها بدون قرارگیری درون یک ماژول مشخص، به صورت جداگانه به چشم می‌خورند.

سامسونگ احتمالا در فوریه ۲۰۲۲ یعنی ماه آینده میلادی از پرچمدارهای جدیدش رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود تا زمان معرفی، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی