ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: ایرپاد پرو ۲ با پشتیبانی از صدای بی‌اتلاف و طراحی جدید می‌آید

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ حاضر شده و درباره عرضه ایرپاد پرو ۲ در سال جدید میلادی صحبت کرده است. او مدعی شده که سری ایرپاد در آینده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ حاضر شده و درباره عرضه ایرپاد پرو ۲ در سال جدید میلادی صحبت کرده است. او مدعی شده که سری ایرپاد در آینده تغییرات زیادی خواهند داشت.

تحلیلگر شرکت TF International Securities در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران نوشت: «انتظار داریم ایرپاد پرو ۲ با چند قابلیت از جمله فرم فکتور جدید، پشتیبانی از فرمت بی‌اتلاف اپل (ALAC) و کیس شارژری که می‌تواند از خود صدای هشدار تولید کند، در فصل چهارم ۲۰۲۲ عرضه شود. در خصوص تقاضا برای ایرپاد پرو ۲ خوش‌بینیم و پیش‌بینی می‌کنیم که فروش این دستگاه در سال ۲۰۲۲ به ۱۸ تا ۲۰ میلیون دستگاه برسد.»

ایرپاد پرو ۲ از صدای بی‌اتلاف پشتیبانی خواهد کرد

این اولین باری است که از وجود قابلیت صدای بی‌اتلاف در یک ایرباد بی‌سیم می‌شنویم. با توجه به اینکه پیش‌تر معاون ارشد اپل گفته بود محدودیت‌های بلوتوث جلوی توسعه ایرپاد را گرفته، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل استاندارد جدیدی را روی ایرپاد پرو ۲ به کار بگیرد. مینگ-چی کو همچنین معتقد است که ایرپاد می‌تواند در آینده کارکردهایی در زمینه سلامت داشته باشد.

این تحلیلگر در مجموع درباره خط تولید ایرپاد می‌گوید وضعیت این محصولات خوب است چون فروش ۲۷ میلیونی آن‌ها در فصل چهارم ۲۰۲۱ بهتر از انتظارات بود. کو حالا پیش‌بینی کرده که فروش ایرپاد در سال ۲۰۲۲ با یک رشد سالانه ۲۵ درصدی به ۹۰ میلیون دستگاه برسد. فروش فراتر از حد انتظار ایرپاد در دو فصل متوالی نشان داده که استراتژی اپل در فروش این محصولات درست بوده است.

از آن‌جا که حتی ایرپاد مکس هم از فرمت بی‌اتلاف پشتیبانی نمی‌کند، اگر نسل دوم ایرپاد پرو به این ویژگی مجهز شود، احتمالا باید خیلی زود شاهد عرضه این قابلیت در نسل بعدی ایرپاد مکس یا یک آپدیت نرم‌افزاری باشیم. ولی پرسش اصلی این‌جاست که تفاوت استفاده از فرمت بی‌اتلاف آن‌قدر زیاد است که نظر مثبت کاربران را جلب کند یا خیر. باید صبر کنیم و ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی