ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ سری ۶
تکنولوژی

اپل با تبلیغات جدیدی توانایی‌های اپل واچ در نجات جان کاربران را به رخ کشید

اپل امروز دو تبلیغ ویدیویی جدید برای اپل واچ منتشر کرده که قابلیت‌های این ساعت هوشمند در نجات جان انسان‌ها را نشان می‌دهد. در ویدیوی اول تماس کاربران از طریق اپل واچ با مرکز فوریت‌ها ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

اپل امروز دو تبلیغ ویدیویی جدید برای اپل واچ منتشر کرده که قابلیت‌های این ساعت هوشمند در نجات جان انسان‌ها را نشان می‌دهد. در ویدیوی اول تماس کاربران از طریق اپل واچ با مرکز فوریت‌ها و در ویدیوی دوم تماس خودکار ساعت پس از تشخیص سقوط کاربر نمایش داده می‌شود.

تبلیغ جدید کوپرتینویی‌ها به تازگی در کانال یوتیوب این شرکت منتشر شده و اگرچه هیچ صحنه دردناکی را به تصویر نمی‌کشد، اما مکالمات ضبط شده از سه کاربر با 911 را پخش می‌کند. کاربران اپل واچ در این تبلیغ دچار حادثه شده‌اند و از طریق ساعت خود با مرکز فوریت‌ها تماس می‌گیرند.

یکی از آن‌ها با اتومبیل تصادف کرده و آب در حال ورود به خودروی اوست. دیگری در حال موج‌سواری بوده که باد باعث می‌شود از روی تخته شنا به درون آب بیفتد. نفر سوم هم در مزرعه دچار شکستگی جدی ناحیه پا می‌شود و با ساعتش با 911 تماس می‌گیرد. خوشبختانه در انتهای تبلیغ ذکر شده که هر سه نفر به واسطه همین تماس‌های اضطراری نجات پیدا کرده‌اند.

اپل در انتهای ویدیو می‌گوید: «این‌ها فقط سه مورد از داستان‌های پرشمار و خارق‌العاده‌ای هستند که افراد در آن‌ها با استفاده از اپل واچ جان خود را نجات داده‌اند.» کوپرتینویی‌ها با این تبلیغ سعی دارند اعلام کنند که کاربران با ساعت آن‌ها حتی بدون دسترسی به آیفون می‌توانند به سرعت با مرکز فوریت‌ها تماس گرفته و درخواست کمک کنند.

اپل واچ حتی بدون دخالت کاربر می‌تواند نجات‌بخش باشد

این شرکت همچنین تبلیغ کوتاه دیگری را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که در آن یک دوچرخه‌سوار بر اثر سقوط بیهوش می‌شود، اما فناوری تشخیص سقوط اپل واچ با 911 تماس می‌گیرد و موقعیت مکانی او را اعلام می‌کند. این تبلیغ یکی از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده ساعت هوشمند اپل را به تصویر می‌کشد که حتی در صورت بیهوشی می‌تواند از طرف کاربر با مرکز فوریت‌ها ارتباط برقرار کند.

البته شایان ذکر است که برای برقراری تماس با اپل واچ به نسخه سلولار این دستگاه نیاز است. در غیر این صورت باید آیفون هم به همراه داشته باشید یا به شبکه وای فای وصل باشید و قابلیت تماس از طریق وای فای را تنظیم کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی