ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسوس
تکنولوژی

انتشار تصاویری از گوشی‌های راگ فون 6 و ذن فون 9 ایسوس

به نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد سال 2022 را با معرفی پرچمداران آینده خود آغاز کند، زیرا رندرهای دو بعدی جدیدی از «راگ فون 6» منتشر شده و همچنین تصویری از گوشی «ذن فون 9» ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

به نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد سال 2022 را با معرفی پرچمداران آینده خود آغاز کند، زیرا رندرهای دو بعدی جدیدی از «راگ فون 6» منتشر شده و همچنین تصویری از گوشی «ذن فون 9» این شرکت به اشتراک گذاشته شده‌اند.

در رندرهای ارائه شده از راگ فون 6 و 6 پرو (تصویر شاخص)، طراحی این دو دستگاه کاملا شبیه به نسل قبل خود یعنی راگ فون 5 دیده می‌شود. با این حال تغییرات جزئی در دوربین‌ها، نمایشگر ثانویه و طراحی پنل پشتی به چشم می‌آید. سری راگ فون 6 ایسوس از نظر طراحی دوربین‌ها کمی متفاوت خواهد بود و ماژول آن به شکل افقی دیده می‌شود که سه دوربین در آن جای گرفته است.

نکته دیگر اینکه ظاهرا نمایشگر ثانویه راگ فون 6 نیز در مقایسه با گوشی قبلی کمی بزرگتر خواهد بود. همچنین برخلاف راگ فون 5، این بار ایسوس از یک نمایشگر عمودی روی پنل پشتی دستگاه خود استفاده کرده است. از طرفی دیگر، ظاهرا یکی از دستگاه‌ها نمایشگر ثانویه بزرگتر و طراحی پنل پشتی متفاوتی خواهد داشت.

ایسوس ذن فون 9 و نمایشگر ثانویه

ایسوس

در همین حال، اسکرین شاتی از گوشی ذن فون 9 به اشتراک گذاشته شده که برخی جزئیات کلیدی آن را فاش می‌کند. طبق این تصویر، ذن فون 9 نیز به همراه یک نمایشگر ثانویه روی پنل پشتی خود عرضه خواهد شد که البته چندان پیچیده نخواهد بود و احتمالا فقط برای نمایش زمان کاربرد خواهد داشت.

با این حال، یکی از ویژگی‌های مفید گوشی می‌تواند قابلیت «دوبار ضربه زدن به پشت» باشد که احتمالا کاربران مانند گوشی‌های آیفون با انجام این کار ساده می‌توانند کارهایی مانند گرفتن عکس یا باز کردن دوربین را انجام دهند. هرچند تصویر به استفاده از این ویژگی اشاره کرده اما کاربرد آن هنوز مشخص نیست.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد طراحی گوشی این بار کمی کامل‌تر شده و حداقل در این تصویر بلندتر و باریک‌تر به نظر می‌رسد. همچنین ایسوس مانند نسخه‌های قبلی آن ظاهرا یکبار دیگر از ماژول دوربین دوگانه بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی