ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل استادیا و GeForce Now به تلویزیون‌های 2022 سامسونگ می‌آیند

سامسونگ امروز از تلویزیون‌های 2022 خود رونمایی کرد و در جدیدترین اطلاعیه از دسترسی به سرویس‌های استریم بازی‌های ویدیویی GeForce Now، گوگل استادیا و Utomik برای برخی از مدل‌های منتخب سال 2022 خبر داده است. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سامسونگ امروز از تلویزیون‌های 2022 خود رونمایی کرد و در جدیدترین اطلاعیه از دسترسی به سرویس‌های استریم بازی‌های ویدیویی GeForce Now، گوگل استادیا و Utomik برای برخی از مدل‌های منتخب سال 2022 خبر داده است.

سامسونگ امروز در پیش از شروع نمایشگاه CES 2022، رسما تایید کرد که برخی تلویزیون‌های منتخب این شرکت در سال 2022 به عنوان بخشی از رابط کاربری Samsung Gaming Hub به سرویس‌های استریم بازی دسترسی پیدا می‌کنند. سامسونگ می‌خواهد سرویس‌های مختلفی را برای این رابط کاربری توسعه دهد.

سامسونگ گیمینگ هاب فقط محدود به سرویس‌های بازی ابری نیست. این غول کره‌ای می‌گوید حتی کنسول‌های بازی هم با اتصال HDMI بخشی از این پلتفرم محسوب می‌شوند. بنابراین احتمالا می‌توانید گیم‌های ابری و کنسولی را با یک کنترلر بازی کنید. سامسونگ گیمینگ هاب در زمان عرضه از کنترلرهای پلی استیشن و ایکس باکس پشتیبانی خواهد کرد.

تلویزیون‌های 2022 سامسونگ استادیا

تلویزیون‌های 2022 سامسونگ به بازار گیمینگ ابری می‌آیند

ظاهرا قرار است سیستمی به AI Gaming technology هم توسعه داده شود تا با کمک هوش مصنوعی فهرستی از بازی‌ها روی تلویزیون پیشنهاد شود. تلویزیون‌های سامسونگ در بازه زمانی 2015 و 2017 دسترسی به سرویس PlayStation Now را فراهم می‌کردند، اما این پشتیبانی متوقف شد. حالا این شرکت و رقیب آن‌ها یعنی ال جی دوباره وارد رقابت شده‌اند و قصد دارند با سرویس‌های انویدیا و گوگل همکاری کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که تلویزیون‌های سامسونگ کیفیت بصری و صوتی کافی برای استفاده از بازی‌های ابری را دارند و اجازه استریم 4K را می‌دهند یا نه. مدیر محصولات گیمینگ سامسونگ می‌گوید: «ما در حال همکاری با شرکایمان هستیم تا بهترین سطح خدمات را به این پلتفرم بیاوریم. با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، اطلاعات بیشتری را در این باره منتشر می‌کنیم.»

سامسونگ تاکید کرده که عرضه این قابلیت با مدل‌های 2022 آغاز می‌شود، بنابراین مدل‌های قبلی حداقل در ابتدا به این امکانات دسترسی پیدا نمی‌کنند، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که مدل‌های قدیمی هم در آینده این ویژگی را دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی