ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور هوشمند جدید سامسونگ امکان کنترل دستگاه‌های اینترنت اشیاء را فراهم می‌کند

سامسونگ برای نمایشگاه CES 2022 یک مانیتور هوشمند جدید با نام M8 را درنظر گرفته که از نمایشگر 32 اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد. این تلویزیون جدید قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند مانند دسترسی به اپ‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

سامسونگ برای نمایشگاه CES 2022 یک مانیتور هوشمند جدید با نام M8 را درنظر گرفته که از نمایشگر 32 اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد. این تلویزیون جدید قابلیت‌های تلویزیون‌های هوشمند مانند دسترسی به اپ‌های استریم محتوا و بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در حال حاضر سامسونگ قیمت یا تاریخ عرضه این مانیتور جدید را اعلام نکرده، با این حال با توجه به ویژگی‌هایش با یک مانیتور پیشرفته روبه‌رو هستیم که پاسخگوی نیاز اکثر کاربران است.

مشخصات مانیتور هوشمند جدید سامسونگ

این مانیتور جدید ضخامتی برابر ۱۱.۴ میلی‌متر دارد که به گفته کره‌ای‌ها، بسیار باریک‌تر از مدل‌های قبلی است. یکی از جالب توجه‌ترین ویژگی‌های این محصول، دوربین مغناطیسی و متحرک SlimFit آن محسوب می‌شود که می‌توان برای تماس‌های ویدیویی به آن متصل کرد. این مانیتور جدید از اپ‌های تماس تصویری مانند گوگل Duo پشتیبانی می‌کند.

مانیتور هوشمند جدید سامسونگ

سامسونگ هاب اینترنت اشیاء هوشمند (SmartThings IoT Hub) خود را با مانیتور M8 ادغام کرده تا بتوانید از طریق M8، دستگاه‌های اینترنت اشیاء هوشمند مختلف را کنترل کنید. به گفته سامسونگ، در M8 قابلیت جدیدی به نام Workspace قرار دارد که سرویس‌های وب مرتبط با دنیای کار مانند مایکروسافت 365 را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور هوشمند جدید سامسونگ، Game Home نام دارد که M8 را به یک مانیتور استریم بازی‌های ابری تبدیل می‌کند. به گفته کره‌ای‌ها، کاربران می‌توانند از مانیتور M8 برای استریم بازی‌ها از سرویس‌های استریم بازی استفاده کنند و حتی امکان اتصال بی‌سیم کنترلرها به این مانیتور هم وجود دارد.

سامسونگ تمام ویژگی‌های فنی مانیتور جدیدش را با علاقه‌مندان به اشتراک نگذاشته، با این حال گفته پورت USB-C این محصول از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. همانطور که بالاتر گفتیم، هنوز اطلاعی از قیمت یا تاریخ عرضه این مانیتور نداریم.

سامسونگ در کنار مانیتور M8، پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2022 از تلویزیون های 2022 هم رونمایی کرده که شامل محصولات متنوعی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی