ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از اولین مانیتور گیمینگ 42 اینچی OLED 4K دنیا رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه CES 2022 از مانیتور گیمینگ جدیدی به نام ROG Swift OLED رونمایی کرده که در نسخه‌های 48 اینچی (PG48UQ) و 42 اینچی (PG42UQ) روانه بازار می‌شوند که مدل PG42UQ، اولین مانیتور گیمینگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

ایسوس در نمایشگاه CES 2022 از مانیتور گیمینگ جدیدی به نام ROG Swift OLED رونمایی کرده که در نسخه‌های 48 اینچی (PG48UQ) و 42 اینچی (PG42UQ) روانه بازار می‌شوند که مدل PG42UQ، اولین مانیتور گیمینگ 42 اینچی OLED 4K جهان است.

ال جی دیروز از اولین تلویزیون 42 اینچی OLED دنیا رونمایی کرد و حالا ایسوس از چنین پنلی در مانیتور گیمینگ خود استفاده کرده. اگرچه این کمپانی اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت این مانیتور منتشر نکرده، اما همانطور که می‌توان از پنل‌های OLED انتظار داشت، باید منتظر قیمت بالایی برای مانیتور گیمینگ ایسوس باشیم.

مشخصات مانیتور گیمینگ OLED ایسوس

مانیتور PG42UQ مانند مدل 48 اینچی‌اش به یک پنل 4K با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل مجهز شده و کنتراست آن برابر 1,000,000 به 1 است. زمان پاسخگویی این مانیتور گیمینگ فوق‌العاده سریع و برابر 0.1 میلی‌ثانیه است، از رفرش ریت 120 هرتز، رنگ 10 بیتی و HDR10 پشتیبانی می‌کند و 98 درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

مانیتور گیمینگ ایسوس

در بخش پورت‌ها، با دو پورت HDMI 2.1، دو پورت HDMI 2.0، یک دیسپلی‌پورت، ورودی‌های صوتی و یک هاب USB روبه‌رو هستیم. به گفته ایسوس، روی نمایشگر این مانیتور پوشش ضد بازتاب نور کشیده شده و همچنین از پوشش بافت میکرو بهره می‌برد تا بهترین دقت رنگ را در اختیار کاربران قرار دهد.

مانیتور جدید ایسوس همچنین از رفرش ریت متغیر و حالت‌های تاخیر پایین خودکار پشتیبانی می‌کند که وجود آن‌ها در مانیتورهای گران‌قیمت قابل انتظار است.

با توجه به اینکه حالا ال جی تلویزیون‌های 42 اینچی OLED را می‌خواهد وارد بازار کند، ایسوس باید قابلیت‌‌های گیمینگ خاصی را درون مانیتورش قرار دهد تا مشتریان حاضر به خریدش باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی