ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو
تکنولوژی

لنوو لپ‌تاپ‌های تینک‌پد Z13 و Z16 را با پردازنده‌های رایزن 6000 معرفی کرد

لنوو در نمایشگاه CES 2022 گزینه‌های جدیدی از دستگاه‌های تینک پد (ThinkPad) را معرفی کرد که با بهره‌مندی از تراشه‌های قدرتمند و جدید AMD، عملکرد بالایی را ارائه می‌کنند. لپ‌تاپ‌های جدید لنوو لنوو در لپ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

لنوو در نمایشگاه CES 2022 گزینه‌های جدیدی از دستگاه‌های تینک پد (ThinkPad) را معرفی کرد که با بهره‌مندی از تراشه‌های قدرتمند و جدید AMD، عملکرد بالایی را ارائه می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های جدید لنوو

لنوو

لنوو در لپ تاپ‌های 13.3 و 16 اینچی تینک پد Z13 و Z16 به صورت انحصاری با AMD همکاری کرده تا دستگاه‌های خود را فقط با تراشه‌های رایزن روانه بازار کند. لپ تاپ تینک پد Z13 لنوو از تراشه سفارشی رایزن 7 پرو AMD بهره می‌برد که باعث افزایش عمر باتری و بهبود عملکرد آن می‌شود و با این وجود برای جلسات کاری طولانی بسیار مناسب است.

نمایشگر لپ تاپ‌های سری Z لنوو همچنین نسبت تصویر 16:10 را ارائه می‌کنند و در اطراف آن‌ها حاشیه‌های بسیار باریکی دیده می‌شود که یک وب‌کم فول اچ‌دی را نیز در خود جای داده است. البته سنسور دوربین روی پایه لوزی شکلی قرار گرفته که به عنوان لبه‌ای برای باز کردن دستگاه از آن استفاده می‌شود. همچنین هر دو دستگاه به همراه پد لمسی 120 میلی‌متری و البته ترک‌پوینت (TrackPoint) قرمز رنگ عرضه می‌شوند که با دوبار کلیک روی آن منوی میانبر کنترل تنظیمات وب‌کم و میکروفون باز خواهد شد.

مدل 13.3 اینچی از نمایشگر OLED با وضوح 2.8K و مدل 16 اینچی از نمایشگر OLED با وضوح 4K بهره می‌برد. مدل پایه Z13 علاوه بر رایزن 7 پرو سفارشی که به آن اشاره شد، به همراه سری پرو U رایزن 6000 نیز روانه بازار خواهد شد و مدل Z16 از سری پرو H رایزن بهره می‌برد.

لنوو

از طرفی دیگر مانند تمام تراشه‌های موبایل سری 6000 شرکت AMD، هر دو لپ تاپ جدید لنوو از پردازنده امنیتی پلوتون مایکروسافت بهره خواهند برد تا ویندوز 11 را ایمن‌تر کند. همچنین نسخه بزرگتر این لپ‌تاپ‌ها را بسته به نیاز و بودجه کاربران می‌توان با گرافیک Radeon یکپارچه یا مجزا خریداری شود.

هر دو لپ تاپ تینک پد جدید لنوو در ماه مه فروش خود را آغاز خواهند کرد و مدل Z13 با قیمت پایه 1549 دلار و مدل بزرگتر با قیمتی کمتر از 2099 دلار راهی بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی