ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از تبلت Home Hub برای کنترل لوازم هوشمند خانگی پرده برداشت

سامسونگ به تلاش برای تبدیل کردن پلتفرم SmartThings به اپلیکیشن اصلی مدیریت لوازم هوشمند خانگی ادامه می‌دهد. این شرکت حالا در CES 2022 از تبلت جدیدی به نام Home Hub رونمایی کرده که به عنوان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

سامسونگ به تلاش برای تبدیل کردن پلتفرم SmartThings به اپلیکیشن اصلی مدیریت لوازم هوشمند خانگی ادامه می‌دهد. این شرکت حالا در CES 2022 از تبلت جدیدی به نام Home Hub رونمایی کرده که به عنوان یک هاب، کنترل همه وسایل هوشمند منزل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تبلت Home Hub سامسونگ در نگاه اول یک تبلت ساده است و با همین هدف ساخته شده. این دستگاه آمده تا کنترل آسان لوازم هوشمند خانگی را از طریق یک نمایشگر ساده در اختیار شما قرار دهد. «هوم هاب» دسترسی راحت به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند و سرویس‌های مختلف SmartThings را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامسونگ اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نکرده اما می‌گوید Home Hub طراحی شده تا مدیریت لوازم هوشمند را آسان‌تر کند. این محصول برخلاف نمونه‌های مشابه از جمله آمازون اکو شو 15، کاربردهای متنوعی ندارد و بر فرمان‌های صوتی متکی نیست. سامسونگ با هوم هاب یک هدف مشخص را دنبال کرده و به نظر می‌رسد که در این زمینه موفق بوده است.

سامسونگ Home Hub در کره عرضه می‌شود

متاسفانه این دستگاه فعلا فقط قرار است در تاریخی نامعلوم در کره جنوبی عرضه شود و خبری از عرضه جهانی آن نیست. یکی از سرویس‌های جذاب سامسونگ در زمینه لوازم هوشمند خانگی SmartThings، انرژی نام دارد که مصرف برق همه دستگاه‌ها را اندازه‌گیری و مبتنی بر الگوهای مصرف، پیشنهادهای مختلفی را برای صرفه‌جویی در انرژی ارائه می‌کند.

سامسونگ همچنین در نطق اصلی خود در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی 2022 اعلام کرد که یکی از اعضای بنیان‌گذار اتحادیه ارتباطات خانگی (HCA) است. این اتحادیه در ماه سپتامبر 2021 به وجود آمد و هدف ایجاد ارتباط ابری بین برندهای مختلف را دنبال می‌کند. این شرکت می‌گوید HCA اطمینان می‌یابد که در اختیار داشتن چند دستگاه از برندهای مختلف بر تجربه کاربری شما از لوازم هوشمند خانگی اثر منفی نخواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی