ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی است

«آدام موسری» رئیس اینستاگرام ماه گذشته اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی یا الگوریتمی را بار دیگر برای کاربران امکان پذیر کند و اکنون این شبکه اجتماعی در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

«آدام موسری» رئیس اینستاگرام ماه گذشته اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد نمایش پست‌ها به ترتیب زمانی یا الگوریتمی را بار دیگر برای کاربران امکان پذیر کند و اکنون این شبکه اجتماعی در حال آزمایش این قابلیت است.

گزینه‌های جدید اینستاگرام برای فید کاربران

طبق اعلام موسری در توییتر، در آینده سه گزینه مختلف برای نمایش پست‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گزینه اول که «صفحه اصلی» (Home) نام دارد تجربه فعلی اینستاگرام خواهد بود که در آن محتوایی نمایش داده می‌شود که طبق محاسبات این شبکه اجتماعی کاربران بیشتر مایل به دیدن آن‌ها هستند تا «بهترین استفاده را از زمان خود ببرند.»

اینستاگرام

گزینه دیگری برای نمایش پست‌ها تحت عنوان «موارد دلخواه» (Favorites) وجود خواهد داشت که شامل پست حساب‌هایی می‌شود که کاربران آن‌ها را از پیش مشخص کرده‌اند تا مطمئن شوند محتوای جدید آن‌ها را از دست نخواهند داد.

گزینه «فالووینگ» (Following) نیز پست‌های تمام حساب‌هایی را که کاربران دنبال می‌کند از نظر ترتیب زمانی به آن‌ها نشان خواهد داد. به گفته موسری، گزینه Home به مرور زمان حساب‌های پیشنهادی بیشتری را به کاربران نمایش خواهد داد که نسبت به این گزینه تفاوت زیادی دارد.

موسری همچنین توضیح می‌دهد که اینستاگرام قصد دارد نحوه مشاهده محتوا را برای کاربران خود ساده‌تر کند. ویژگی نمایش پست‌ها بر اساس این سه گزینه هم اکنون برای برخی از حساب‌ها در حال آزمایش است و دو دو هفته آینده در دسترس کاربران دیگری قرار خواهد گرفت. اینستاگرام قصد دارد پس از آزمایش‌های خود، این ویژگی را در نیمه اول سال 2022 به صورت رسمی در دسترس کاربران خود قرار دهد.

آدام موسری همچنین اخیرا در پیام ویدیویی کوتاهی از اولویت‌بندی برنامه‌های این شرکت در سال 2022 خبر داده بود و گفت این شبکه اجتماعی قصد دارد در سال جدید تمرکز بیشتری روی ویدیوها داشته باشد و گزینه‌های بیشتری برای کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی