ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژر گلکسی اس 21 اولترا
گجت ها

سامسونگ ظاهرا روی توسعه شارژر ۴۵ واتی جدیدی کار می‌‌کند

به‌گفته یکی از منابع آگاه بازار، سامسونگ قصد دارد شارژر سریع ۴۵ واتی جدیدی برای گوشی‌های خود عرضه کند و ظاهراً این شارژر جدید ابتدا برای گلکسی اس ۲۲ اولترا در دسترس قرار می‌گیرد. تصویر ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

به‌گفته یکی از منابع آگاه بازار، سامسونگ قصد دارد شارژر سریع ۴۵ واتی جدیدی برای گوشی‌های خود عرضه کند و ظاهراً این شارژر جدید ابتدا برای گلکسی اس ۲۲ اولترا در دسترس قرار می‌گیرد.

تصویر منتشرشده منتسب به این شارژر سامسونگ نشان‌دهنده یک شارژر جدید Power Delivery با مدل EP-T4510 است که ظاهراً سامسونگ قصد دارد آن را به‌صورت جداگانه عرضه کند. در این تصویر یک کابل USB-C به USB-C نیز دیده می‌شود و به نظر می‌رسد شارژر جدید سامسونگ با این نوع کابل عرضه شود.

درصورتی‌که چنین خبری درست باشد بار دیگر کاربران گوشی‌های سری اس می‌توانند از شارژر بسیار سریع ۴۵ واتی استفاده کنند. آخرین گوشی مجهز به شارژری با این توان، گلکسی اس ۲۰ اولترا بود که در فوریه سال ۲۰۲۰ معرفی شد؛ البته شارژر قبلی سامسونگ اصلا عملکرد خوبی نداشت؛ زیرا توان شارژ آن به‌سرعت افت می‌کرد و تفاوت بسیار کمی با شارژر ۲۵ واتی داشت؛ بنابراین عملاً نمی‌توانستیم آن را یک شارژر ۴۵ واتی بنامیم.

شارژر ۴۵ واتی سامسونگ

تصویر بالا متعلق به شارژر ۴۵ واتی قبلی سامسونگ است و به نظر می‌رسد ویژگی‌های شارژر جدید سامسونگ نیز شبیه به شارژر قبلی باشد و مانند آن با کابل USB-C به USB-C عرضه شود. احتمالاً تفاوت اصلی بین این دو شارژر اندازه آن‌ها است و به نظر می‌رسد شارژر قبلی کوچک‌تر از شارژر جدید باشد.

در ضمن احتمالاً شارژر جدید با کابل ۱.۸ متری عرضه می‌شود. درحالی‌که شارژر قبلی کابل یک متری داشت. احتمالاً شارژر جدید سامسونگ نیز مانند شارژر قبلی مشابه خود با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

در کل به نظر می‌رسد شارژر جدید نسبت به شارژر قبلی دارای عملکرد بهتری باشد؛ با توجه به اینکه رقبای سامسونگ مثل شیائومی شارژر ۱۲۰ واتی عرضه کرده‌اند، مسلماً غول فناوری کره‌ای نیز باید به فکر طراحی و ساخت شارژرهای سریع‌تر و قدرتمندتر باشد؛ البته فروش شارژر ۴۵ واتی به‌صورت جداگانه سیاست خوبی نیست و مورد انتقاد بسیاری از کاربران قرار گرفته است و همین موضوع می‌تواند باعث کاهش استقبال از آن شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ff_Hossein
    ff_Hossein | ۱۷ دی ۱۴۰۰

    ماشالله سامسونگ، شیائومی شارژر 120 وات داره با گوشیاش میده اونوقت سامسونگ تازه داره رو 45 وات کار میکنه که اونم باید تو ایران 2 میلیون پول اضافه بابتش بدیم

مطالب پیشنهادی