ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گوشی مفهومی Flex Slidable را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 چندین محصول مختلف را به نمایش گذاشت که یکی از آن‌ها، یک گوشی مفهومی به نام Flex Slidable است. این دستگاه دیدگاه سامسونگ برای گوشی‌های آینده را به تصویر می‌کشد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 چندین محصول مختلف را به نمایش گذاشت که یکی از آن‌ها، یک گوشی مفهومی به نام Flex Slidable است. این دستگاه دیدگاه سامسونگ برای گوشی‌های آینده را به تصویر می‌کشد.

سامسونگ دیسپلی تا به امروز نمایشگرهای مختلفی را به نمایش گذاشته، اما حالا شاهد استفاده از یکی از این پنل‌ها در یک گوشی مفهومی هستیم. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، یک پنل اضافه در کنارش دارد که کاربر در صورت نیاز می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند.

گوشی مفهومی Flex Slidable  سامسونگ

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، Flex Slidable شبیه یک گوشی عادی به نظر می‌رسد، اما زمانی که یک سوییچ را روی فریم فشار می‌دهید، یک نمایشگر دیگر ظاهر می‌شود. در این زمان کاربر به فضای بیشتری دسترسی پیدا می‌کند و در زمانی که به آن نیازی نداشته باشید، آن را دوباره به داخل بدنه برمی‌گرداند.

در حقیقت با یک ایده و محصول مفهومی جذاب روبه‌رو هستیم که سامسونگ مدت‌هاست روی آن کار می‌کند. چندین سال است که شاهد انتشار پتنت‌های سامسونگ برای نمایشگرهای اسلایدی هستیم و حالا در CES 2022 یک نمونه مفهومی مجهز به چنین نمایشگرهایی به نمایش گذاشته شده است.

در حال حاضر نمی‌توانیم درباره عرضه تجاری چنین محصولی بطور قطعی صحبت کنیم، اما با توجه به موفقیت تجاری سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو، احتمالا در آینده گوشی‌های رول‌شونده این کمپانی کره‌ای هم از راه برسند. البته سامسونگ طرح‌های مختلفی را برای این نمایشگرها درنظر دارد و می‌تواند استفاده‌های متنوعی از آن‌ها داشته باشد. بنابراین با یک طرح واحد روبه‌رو نخواهیم شد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 از چندین محصول دیگر هم رونمایی کرده که از میان آن‌ها می‌توان به Odyssey Ark اشاره کرد که بزرگترین مانیتور خمیده سامسونگ با پنل 55 اینچی به حساب می‌آید. کره‌ای‌ها همچنین از جدیدترین تلویزیون‌های خود برای 2022 هم پرده برداشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی