ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از گوشی جدیدی با کیبورد کشویی و چیپ دیمنسیتی 800 در CES 2022

Planet Computers با حضور در نمایشگاه CES 2022 از گوشی جدیدی تحت عنوان Astro Slide 5G رونمایی کرد که با کیبورد کشویی خود کاربران را به یاد گوشی‌های خاطره انگیز صنعت موبایل می‌اندازد. مشخصات گوشی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

Planet Computers با حضور در نمایشگاه CES 2022 از گوشی جدیدی تحت عنوان Astro Slide 5G رونمایی کرد که با کیبورد کشویی خود کاربران را به یاد گوشی‌های خاطره انگیز صنعت موبایل می‌اندازد.

مشخصات گوشی جدید با کیبورد کشویی

گوشی خاطره انگیز از یک صفحه کلید کشویی با نور پس زمینه بهره می‌برد که با استفاده از لولا از زیر نمایشگر خود به بیرون کشیده می‌شود. Astro Slide 5G از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند اما می‌توان آن را توزیع کننده‌های لینوکس نیز راه‌اندازی کرد و Planet Computers نیز قصد دارد تا پشتیبانی از سیستم عامل سیلفیش (Sailfish OS) را برای آن ارائه کند.

Astro Slide 5G از یک نمایشگر 6.30 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و محافظ گوریلا گلس 3 با حاشیه‌های یکنواخت و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در زیر کاپوت این دستگاه نیز تراشه دیمنسیتی 800 با پشتیبانی از شبکه 5G قرار گرفته که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است و به اسلات microSD نیز مجهز شده.

علاوه بر صفحه کلید QWERTY همچنین کلیدهای لمسی قابل برنامه ریزی دیگری نیز در پایین صفحه ارائه شده که برای اجرا اپلیکیشن‌ها یا جابجا شدن بین عملکردهای سیستم کاربرد دارند.

روی پنل پشتی دستگاه که طراحی برجسته‌ای دارد، یک سنسور دوبین 48 مگاپیکسلی و همچنین سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. در اطراف لبه‌های دستگاه نیز اسلات سیم کارت دوگانه، اسلات microSD، دو درگاه USB-C (در دو طرف دستگاه) و جک هدفون دیده می‌شود. در نهایت گوشی خاطره انگیز Astro Slide 5G با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که از شارژ سریع 30 وات و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، Planet Astro Slide 5G تنها در یک گزینه با رنگ آبی روانه بازار خواهد شد که قیمت آن 1,168 دلار اعلام شده است. همچنین گفته می‌شود که از ماه مارس آینده به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی