ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمجیک 7
تکنولوژی

مشخصات کامل گوشی گیمینگ رد مجیک 7 افشا شد

به‌تازگی شایعاتی در مورد مشخصات رد مجیک 7 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی دارای دوربین اصلی سه‌گانه 64 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک، اندروید ۱۲، شارژر سریع ۱۶۸ واتی، رم ۱۶ گیگابایتی ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

به‌تازگی شایعاتی در مورد مشخصات رد مجیک 7 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی دارای دوربین اصلی سه‌گانه 64 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک، اندروید ۱۲، شارژر سریع ۱۶۸ واتی، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

دستگاه جدید نوبیا (Nubia) با مدل NX679J در دیتابیس TENAA چین ثبت شده است. NX679J در نوامبر ۲۰۲۱ با نام رد مجیک 7 (RedMagic 7) گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده بود. در ضمن این گوشی گواهی 3C را نیز دریافت کرده است.

مشخصات رد مجیک 7

احتمالاً ابعاد این گوشی ۱۷۰.۷۵ در ۷۸.۳۳ در ۹.۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۵ گرم باشد. انتظار می‌رود رد مجیک ۷ نمایشگر اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس داشته باشد و حسگر اثر انگشت نیز در زیر آن قرار بگیرد. متأسفانه هنوز تصاویر این گوشی در فهرست TENAA قرار نگرفته‌اند.

رد مجیک ۷ مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۹۵ گیگاهرتزی خواهد که نوع و سازنده آن هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل یک (Snapdragon 8 Gen 1) باشد. احتمالاً این گوشی با رم ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

رد مجیک 7

مشخصات دوربین رد مجیک ۷ به‌صورت واضح در TENAA بیان نشده؛ اما گفته شده در کل ۴ دوربین دارد که یکی از آن‌ها ۶۴ مگاپیکسلی است؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت دوربین اصلی این گوشی سه‌گانه و یکی از لنزهای آن ۶۴ مگاپیکسلی است. به نظر می‌رسد این گوشی دارای اندروید ۱۲ باشد و یک باتری دو سلولی ۲۱۹۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز نیروی آن را تأمین کندِ؛ البته در برخی منابع گفته‌ شده این گوشی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

همان‌طور که قبلاً گفتیم، ممکن است رد مجیک ۷ همراه با شارژر ۱۶۵ واتی عرضه شود. رد مجیک ۶ همراه با باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر سریع ۶۶ واتی وارد بازار شد. احتمالاً گوشی جدید رد مجیک با رنگ‌های سبز، سیاه، قرمز و آبی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی