ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22
تکنولوژی

گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا به روشن‌ترین نمایشگر بازار مجهز می‌شوند

آزمایشگاه‌های توسعه سامسونگ، نتایج تست نمایشگر گلکسی S22 پلاس و اولترا را منتشر کرده‌اند که با گزارش‌های قبلی که نشان‌دهنده عملکرد چشمگیر آن‌ها در بخش نمایشگر بوده کاملا مطابقت دارند. طبق این گزارش، حداکثر روشنایی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

آزمایشگاه‌های توسعه سامسونگ، نتایج تست نمایشگر گلکسی S22 پلاس و اولترا را منتشر کرده‌اند که با گزارش‌های قبلی که نشان‌دهنده عملکرد چشمگیر آن‌ها در بخش نمایشگر بوده کاملا مطابقت دارند.

طبق این گزارش، حداکثر روشنایی هر دو پرچمدار آینده سامسونگ از تمام دستگاه‌هایی که تاکنون به بازار عرضه شده، بیشتر است. گلکسی S22 پلاس و اولترا، طبق اسناد ارائه شده، حداکثر روشنایی 1750 نیت را ارائه می‌کنند که نه تنها نسخه‌های قبلی پرچمداران سامسونگ را شکست می‌دهند، بلکه به راحتی یکی از روشن‌ترین و درخشان‌ترین گوشی‌هایی هستند که قرار است به بازار عرضه شوند. با این وجود، با فعال کردن حالت خودکار، سطح روشنایی استاندارد این دستگاه‌ها به حداکثر 1500 نیت می‌رسد.

گلکسی S22

برای مقایسه، جدیدترین و بهترین گوشی اپل، یعنی آیفون 13 پرو مکس، در حالت خودکار تنها 1000 نیت و از طرفی دیگر حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می‌کند.

در همین حال، نسخه استاندارد گلکسی S22 که اولین پرچمدار جمع و جور سامسونگ در سال‌های اخیر محسوب می‌شود، با نمایشگر 1000 نیتی عرضه خواهد شد. گلکسی S21 نیز عملکرد یکسانی را ارائه می‌کند، اما گوشی 6.06 اینچی امسال به طور قابل توجهی کوچک‌تر است.

در این اسناد تنها به روشنایی خیره کننده پرچمداران سری گلکسی اشاره نشده و هر دو دستگاه دارای نسبت کنتراست فوق‌العاده 3,000,000:1 هستند. همچنین از 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند که یعنی رنگ‌ها به خصوص هنگام نمایش محتوای HDR کیفیت و جزئیات بیشتری خواهند داشت.

از نظر اندازه نمایشگر نیز گلکسی S22 پلاس دارای نمایشگر 6.55 اینچی است و نسخه اولترا این سری از نمایشگر 6.81 اینچی بهره می‌برد. همچنین نسخه اولترا این دستگاه قرار است با قلم S-Pen عرضه شود که نمایشگر فوق‌العاده بزرگ آن برای هماهنگی با آن بسیار مناسب خواهد بود.

هرچند هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده اما سامسونگ در ماه آینده از تمام گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی