ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از احتمال افزایش ۵۲.۵ درصدی سود خود در فصل پایانی ۲۰۲۱ خبر می‌دهد

سامسونگ درآمد تخمینی خود برای سه ماهه چهارم سال 2021 را اعلام کرد که انتظار دارد فروش حدود 63.2 میلیارد دلاری و سود حدود 11.4 میلیارد دلاری را تجربه کند. گزارش نهایی درآمد غول فناوری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

سامسونگ درآمد تخمینی خود برای سه ماهه چهارم سال 2021 را اعلام کرد که انتظار دارد فروش حدود 63.2 میلیارد دلاری و سود حدود 11.4 میلیارد دلاری را تجربه کند. گزارش نهایی درآمد غول فناوری برای سه ماهه چهارم سال گذشته اواخر این ماه اعلام خواهد شد.

رکوردشکنی احتمالی سامسونگ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود تا فروش غول فناوری 23.5 درصد و سود آن‌ها احتمالا 52.5 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد. علاوه بر این، طبق آمار ارائه شده سامسونگ انتظار دارد تا بیشترین میزان فروش تاریخ خود را در سه ماهه چهارم سال 2021 تجربه کرده باشد. تحلیلگران این حوزه از تجارت تراشه‌های نیمه‌هادی و گوشی‌های هوشمند این شرکت به عنوان دلایل رشد آن‌ها یاد کرده‌اند.

آمار سامسونگ در تمام سال گذشته نیز بسیار چشمگیر بوده و فروش آن‌ها با عبور از تمام رکوردها به حدود 232 میلیارد دلار رسیده است. سود آن‌ها نیز برای تمام سال گذشته احتمالا حدود 42 میلیارد دلار خواهد بود که با این وجود 43.3 درصد بیشتر از سال 2020 و سومین سال پر سود آن‌ها در تمام تاریخ است.

با توجه به روند دورکاری و افزایش تقاضای زیرساخت‌های ابری، فروش تراشه‌های حافظه سامسونگ (DRAM و NAND) طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. از طرفی دیگر مشکل کمبود تراشه در سه ماهه گذشته تا حدی کاهش یافت که این امر به فروش بیشتر گوشی‌های این شرکت کمک زیادی کرد.

سامسونگ تا پایان این ماه از آمار نهایی میزان فروش و سود خود به صورت تفکیک شده رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین با حضور در نمایشگاه CES 2022 از محصولات جدید خود مانند تلویزیون‌های میکرو LED و QLED جدید، مانیتور خمیده Odyssey Ark و پروژکتور قابل حمل Freestyle رونمایی کرد. همچنین انتظار می‌رود تا غول فناوری در ماه آینده از سری پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S22 رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی