ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم فیس آیدی آیفون 14 پرو احتمالا زیر نمایشگر قرار می‌گیرد

مدت‌هاست گزارش‌ها به حذف ناچ از آیفون‌های اپل اشاره می‌کنند و حالا یکی از منابع به این موضوع اشاره کرده که مدل‌های پرو آیفون 14 به یک برش بیضی شکل در بالای نمایشگر مجهز می‌شوند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

مدت‌هاست گزارش‌ها به حذف ناچ از آیفون‌های اپل اشاره می‌کنند و حالا یکی از منابع به این موضوع اشاره کرده که مدل‌های پرو آیفون 14 به یک برش بیضی شکل در بالای نمایشگر مجهز می‌شوند. علاوه بر این، کوپرتینیویی‌ها قطعات مربوط به سیستم فیس آیدی را هم به زیر نمایشگر منتقل خواهند کرد.

اگرچه تا به امروز بسیاری از منابع مانند تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» و «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ از حذف ناچ بالای نمایشگر سری آیفون 14 پرو و پرو مکس خبر داده‌اند، اما به نظر می‌رسد اپل بجای یک حفره دایره‌ای مانند اکثر گوشی‌های اندرویدی کنونی، به سراغ یک برش بیضی شکل می‌رود.

انتقال فیس آیدی آیفون 14 پرو به زیر نمایشگر

آیفون 14 پرو

اگر اپل تصمیم به حذف ناچ بالای نمایشگر بگیرد، مجبور می‌شود قطعات مربوط به سیستم فیس آیدی را به جای دیگری از نمایشگر منتقل کند. برای مثال در گذشته یکی از منابع معتبر و تحلیلگر بازار نمایشگرها، «راس یانگ» گفته بود که فیس آیدی به زیر نمایشگر منتقل می‌شود.

حالا یکی دیگر از منابع معتبر بازار با حساب توییتری «dylandkt»، در کنار اعلام این موضوع که سیستم فیس آیدی به زیر نمایشگر مدل‌های پرو آیفون 14 منتقل می‌شود، گفته که چنین تغییری تاثیر منفی روی عملکرد این سیستم بیومتریک نخواهد داشت. در ادامه همین منبع به برش بیضی شکل حفره نمایشگر اشاره کرده است.

طبق گزارش‌ها، اپل می‌خواهد امسال از آیفون 14 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی و مدل پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی رونمایی کند. علاوه بر این محصولات، انتظار داریم با آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی و همچنین آیفون 14 مکس با پنل 6.7 اینچی هم روبه‌رو شویم و خبری از مدل مینی نباشد. دو مدل استاندارد و مکس احتمالا همچنان با ناچ نمایشگر از راه می‌رسند و سبک جدید طراحی اپل برای دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی محدود به مدل‌های پرو می‌شود.

با توجه به فاصله طولانی که تا معرفی آیفون‌های آینده اپل داریم، باید منتظر انتشار گزارش‌ها و جزئیات دقیق‌تری درباره آن‌ها باشیم. با این حال، اکثر گزارش‌ها از حذف ناچ از مدل‌های پرو نسل بعدی آیفون خبر می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی