ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

متا با Privacy Center، نحوه گردآوری داده‌ها و استفاده از آن‌ها را توضیح می‌دهد

متا (فیسبوک سابق) از بخش جدیدی به نام Privacy Center رونمایی کرده که درباره گردآوری و اشتراک‌گذاری داده‌ها، امنیت، چگونگی استفاده از داده‌ها و تبلیغات اطلاعات ارائه می‌کند. این بخش همه سرویس‌های متا از جمله ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

متا (فیسبوک سابق) از بخش جدیدی به نام Privacy Center رونمایی کرده که درباره گردآوری و اشتراک‌گذاری داده‌ها، امنیت، چگونگی استفاده از داده‌ها و تبلیغات اطلاعات ارائه می‌کند. این بخش همه سرویس‌های متا از جمله فیسبوک و اینستاگرام را پوشش می‌دهد.

مرکز جدید حریم خصوصی توضیح می‌دهد که پلتفرم‌های مختلف متا چه رویکردی در قبال حریم خصوصی دارند. این بخش به کاربر می‌آموزد که چگونه می‌تواند از تنظیمات مربوط به حریم خصوصی و امنیت استفاده کند. برای مثال، کاربران می‌توانند یاد بگیرند که چگونه از احراز هویت دو مولفه‌ای استفاده کنند و متوجه شوند که چه افرادی می‌توانند پست‌های آن‌ها را ببینند.

متا همچنین توضیح داده که چه نوع داده‌هایی را گردآوری و چگونه از آن‌ها استفاده می‌کند. بخش Privacy Center در حال حاضر فقط برای عده محدودی از کاربران آمریکایی نسخه وب فیسبوک در دسترس است. ولی در ماه‌های آینده برای افراد بیشتری فعال خواهد شد.

متا Privacy Center

دسترسی به بخش جدید Privacy Center متا

اگر این بخش برای شما فعال شده باشد، از مسیر Settings > Privacy می‌توانید به این قسمت بروید. متا احتمالا در آینده مسیرهای بیشتری را برای دسترسی به «مرکز حریم خصوصی» فراهم می‌کند. به‌علاوه، قرار است قسمت‌ها و کنترل‌های بیشتری به این صفحه اضافه شود.

این شرکت در طول یک تا دو سال اخیر به‌روزرسانی‌های زیادی را با تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت منتشر کرده است. با توجه به اینکه دنبال کردن همه این قابلیت‌ها برای کاربران عادی کار دشواری خواهد بود، بخش Privacy Center اجازه می‌دهد به‌صورت یکجا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

برای نمونه، واتساپ در ماه سپتامبر سیستم رمزنگاری بکاپ‌ها را فعال کرد تا پشتیبان تمام گفتگوهای شما به‌صورت ایمن در فضای ابری ذخیره شود. ولی بسیاری از کاربران ممکن است از این قابلیت‌ها مطلع نباشند. وجود بخشی که همه ویژگی‌های این پلتفرم‌ها را نشان دهد، بسیار مفید خواهد بود و می‌تواند به ارتقای وجهه عمومی متا کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی