ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 10 پرو
تکنولوژی

انتشار نمونه تصاویر رسمی دوربین وان پلاس 10 پرو پیش از معرفی

گوشی وان پلاس 10 پرو به صورت رسمی در تاریخ 21 دی معرفی خواهد شد و اکنون اولین نمونه تصاویر دوربین این پرچمدار که با همکاری شرکت هاسلبلاد توسعه پیدا کرده، به صورت رسمی منتشر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

گوشی وان پلاس 10 پرو به صورت رسمی در تاریخ 21 دی معرفی خواهد شد و اکنون اولین نمونه تصاویر دوربین این پرچمدار که با همکاری شرکت هاسلبلاد توسعه پیدا کرده، به صورت رسمی منتشر شده‌اند.

طبق تصاویری که به اشتراک گذاشته شده‌اند، به نظر می‌رسد تمرکز اصلی دوربین وان پلاس 10 پرو روی دقت رنگ خواهد بود. شرکت چینی در دوربین اصلی خود از فناوری سفارشی Hasselblad Natural Color Optimization 2.0 استفاده کرده که رنگ‌های حرفه‌ای و با کیفیت‌تری را به کاربران ارائه می‌کند. همچنین در دوربین این گوشی با حالت عکاسی Professional Mode 2.0 RAW هاسلبلاد، می‌توان رنگ‌ها را به صورت دستی تنظیم کرد.

نمونه تصاویر دوربین اولترا واید وان پلاس 10 پرو

علاوه بر این، تصاویری از دوربین فوق عریض وان پلاس 10 پرو نیز منتشر شده که زاویه دید 150 درجه‌ای آن را به نمایش می‌گذارند. از طرفی دیگر، با دوربین فوق‌ عریض دستگاه می‌توان عکس‌های به اصلاح «چشم‌ماهی» (Fisheye) نیز به ثبت رساند که نمونه‌های آن در زیر آمده است.

در گزارش‌های قبلی جزئیات دوربین این دستگاه منتشر نشده بود، اما طبق اسناد ارائه شده در چند وقت گذشته توسط TENAA، پرچمدار آینده وان پلاس از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک ماژول تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری بهره خواهد برد. برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز از دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1، نمایشگر 6.7 اینچی LTPO 2.0 با نرخ تازه‌سازی متغیر 120 هرتزی و وضوح +QHD، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی و بی‌سیم 50 واتی و سیستم عامل OxygenOS 12 اشاره کرد. علاوه بر این، وان پلاس با ویژگی‌هایی مانند HyperBoost برای پردازشگر گرافیکی، تجربه بهبود یافته‌ای از بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی