ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مستربلیط
فناوری ایران

امکان رزرو هم‌زمان بلیت قطار و هتل در مستربلیط ممکن شد

پلتفرم «مستربلیط» که ارائه دهنده خدمات در حوزه خرید بلیت است، امکان رزرو بلیت هم‌زمان رفت و برگشت قطار و هتل را در اختیار کاربرانش قرار داده است. این امکان جدید در سرویس «قطار» این ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۰

پلتفرم «مستربلیط» که ارائه دهنده خدمات در حوزه خرید بلیت است، امکان رزرو بلیت هم‌زمان رفت و برگشت قطار و هتل را در اختیار کاربرانش قرار داده است. این امکان جدید در سرویس «قطار» این پلتفرم تحت عنوان «تور ویژه 3 روز و 2 شب» عرضه شده است.

با این سرویس، کاربران مستربلیط که قصد سفر در مسیرهای مشهد-رشت، تهران-رشت، تهران-مشهد و قم-مشهد را دارند؛ می‌توانند سفرهای خود را به صورت تور 3 روز و 2 شب خریداری کنند. در واقع افراد می‌توانند هم‌زمان با خرید بلیت رفت و برگشت قطار، هتل خود را نیز رزرو کنند.

در این تورهای ویژه امکان رزرو هتل سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره به همراه کلاس‌های خدماتی متفاوت قطار (عصرانه، اکونومی، بیزینس و ویژه)، متناسب با هزینه و سلیقه مشتریان وجود دارد.

خدمات اقامتی تور نیز شامل اقامت با صبحانه، ترانسفر استقبال و بدرقه هتل، یک وعده صبحانه مازاد (بسته به ساعت ورود به مقصد) است.

دراین زمینه بایستی یادآور شد که حداقل تعداد مسافر برای رزرو، دو بزرگسال یا یک بزرگسال به همراه کودک است.

«عارفه افشارنژاد»، مدیرمحصول قطار پلتفرم «مستربلیط» در رابطه با افزوده شدن این امکان جدید، گفت: «قطارهای این تور جزو باکیفیت‌ترین قطارهای شبکه ریلی است و به واسطه کلاس‌های مختلف خدماتی متناسب با نیاز کاربر، تجربه خاص و متفاوتی را برای مسافران ایجاد می‌کند.»

به گفته وی طراحی کارت‌های صادر شده برای این تور کاملا متفاوت از سایر فروشندگان است و تمام اطلاعات موردنیاز کاربران در این کارت وجود دارد.

یادآور می‌شود در این سرویس با توجه به اینکه رزرو اقامت در هتل با بلیت قطار ترکیب شده است، استرداد مجزای بلیط و اقامت ممکن نیست و در صورت تمایل به استرداد، بلیت قطار و اقامت به صورت هم‌زمان لغو می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی