ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری ویوو V23 با قابلیت تغییر رنگ بدنه معرفی شدند [تماشا کنید]

ویوو از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام V23 و V23 پرو رونمایی کرد. این خانواده که از سری محصولات جریان اصلی V محسوب می‌شود، معمولا فروش بالایی در هند و سایر کشورهای آسیایی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

ویوو از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام V23 و V23 پرو رونمایی کرد. این خانواده که از سری محصولات جریان اصلی V محسوب می‌شود، معمولا فروش بالایی در هند و سایر کشورهای آسیایی دارند و حالا در نسل جدید از بدنه جدیدی استفاده می‌کند که رنگش در مواجهه با نور آفتاب تغییر می‌کند.

رنگ سری ویوو V23 در حالت عادی و در سایه طلایی است اما وقتی زیر نور خورشید قرار می‌گیرد به رنگ آبی تبدیل می‌شود. این شرکت می‌گوید توسعه فناوری این بدنه حدود دو سال طول کشیده و کافیست آن را 30 ثانیه زیر آفتاب قرار دهید تا رنگش تغییر کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دو گوشی می‌توانیم به حضور دوربین سلفی دوگانه در برشی در بالای نمایشگر اشاره کنیم. این دوربین شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. این دوربین همچنین از فوکوس خودکار مبتنی بر چشم بهره می‌برد.

مشخصات سری ویوو V23

ویوو V32 پرو در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی است. مدل استاندارد این خانواده هم دوربین سه‌گانه دارد اما لنز اصلی آن 64 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. با این حال، هر دو گوشی لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی دارند.

ویوو V32 پرو نمایشگری 6.56 اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن 1080p دارد و لبه‌هایش خمیده است. در آن سو، V23 از پنلی 6.44 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی و رزولوشن 1080p بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه کاملا تخت است. ویوو برای مدل پرو پردازنده دیمنسیتی 1200 و برای مدل معمولی دیمنسیتی 920 را انتخاب کرده است.

خانواده گوشی‌های جدید ویوو در مدل معمولی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت تقریبی 400 دلار به فروش می‌رسد. مدل پرو هم در مدل پایه با همین پیکربندی با قیمت 590 دلار به بازار می‌آید. این گوشی فعلا در هند، مالزی، اندونزی و تایلند عرضه می‌شود اما ظرف چند ماه آینده وارد بازارهای خاورمیانه و اروپا هم می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی