ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی K50 و K50 گیمینگ ادیشن مجوز گرفتند: افشای مشخصات مدل گیمینگ

در روزهای اخیر مرجع چینی 3C به دو گوشی هوشمند از ردمی تاییدیه داده که یکی از آن‌ها ردمی K50 و دیگری ردمی K50 گیمینگ ادیشن است. حالا در گزارشی تازه بخشی از مشخصات مدل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

در روزهای اخیر مرجع چینی 3C به دو گوشی هوشمند از ردمی تاییدیه داده که یکی از آن‌ها ردمی K50 و دیگری ردمی K50 گیمینگ ادیشن است. حالا در گزارشی تازه بخشی از مشخصات مدل گیمینگ ادیشن فاش شده است.

دو مدل 2201116SC و 21121210C به ترتیب K50 و K50 گیمینگ ادیشن هستند که به‌تازگی از مرجع چینی 3C مجوز گرفته‌اند. منبع آگاه چینی با نام کاربری Digital Chat Station در گزارشی مدعی شده که مدل گیمینگ ادیشن با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 120 واتی عرضه می‌شود. این مشخصات پیش‌تر برای سری K50 فاش شده بود اما نمی‌دانستیم دقیقا روی چه مدلی به کار گرفته می‌شود.

مشخصات احتمالی ردمی K50 گیمینگ ادیشن

ردمی K40 گیمینگ

این منبع معتبر همچنین می‌گوید K50 گیمینگ ادیشن از نمایشگری با نرخ نوسازی بالا و پوشش گوریلا گلس ویکتوس استفاده خواهد کرد. این دستگاه در زیر پوسته از سیستم خنک‌سازی مبتنی بر مایع VC دوگانه استفاده می‌کند و موتور خطی محور X خواهد داشت. برای بلندگو هم باید منتظر بلندگوهای JBL باشیم. این دستگاه در کنار مدل عادی K50 احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با MIUI 13 و اندروید 12 راهی بازار می‌شود.

پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود که ردمی K50 گیمینگ ادیشن نمایشگری از نوع OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی یا 144 هرتزی خواهد داشت. این گوشی در قاب عقب به دوربین چهارگانه‌ای مجهز می‌شود که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، لنز تله‌ماکروی 8 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

البته احتمال داده می‌شود که مدل پیشرفته‌تری با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هم به بازار بیاید. این گوشی احتمالا با نام پوکو F4 GT روانه بازارهای خارج از کشور هند خواهد شد. انتظار داریم سری ردمی K50 در ماه فوریه (بهمن الی اسفند) در بازار چین معرفی شود. مدت‌هاست شایعاتی درباره این خانواده منتشر می‌شود و دیگر زمان زیادی باقی نمانده تا به‌طور رسمی با این سری آشنا شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی