ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تایزن
تکنولوژی

سامسونگ اپ استور تایزن را برای همیشه تعطیل کرد

سامسونگ سرانجام دسترسی به پلتفرم فروشگاهی تایزن خود را برای همیشه متوقف کرد. با این وجود دیگر هیچ کاربری نمی‌تواند از این استور اپلیکیشن‌های خود را دانلود یا به‌روزرسانی کند. غول فناوری مستقر در کره ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

سامسونگ سرانجام دسترسی به پلتفرم فروشگاهی تایزن خود را برای همیشه متوقف کرد. با این وجود دیگر هیچ کاربری نمی‌تواند از این استور اپلیکیشن‌های خود را دانلود یا به‌روزرسانی کند.

غول فناوری مستقر در کره جنوبی، از ماه ژوئن سال گذشته این سرویس را برای کاربران جدید به منظور استفاده از استور تایزن برای دانلود اپلیکیشن یا بازی‌های جدید متوقف کرده بود. در آن زمان کاربران قبلی این پلتفرم همچنان می‌توانستند نسبت به نصب اپلیکیشن‌های از پیش دانلود شده اقدام کنند اما اکنون این سرویس دیگر برای تمام کاربران از دسترس خارج شده است. بنابراین، اگر اکنون از اپلیکیشن یا وب سایت استور تایزن بازدید کنید با یک کد خطا روی نمایشگر خود مواجه خواهید شد.

پایان کار تایزن برای همیشه

تایزن

با این وجود اگر مالک یکی از گوشی‌های سری Z سامسونگ هستید، زمان آن رسیده تا به اندروید یا iOS مهاجرت کنید. آخرین گوشی این سری سامسونگ Z4 بود که در سال 2017 روانه بازار شد و این شرکت از آن زمان تاکنون هیچ مدل دیگری از سری Z را معرفی نکرده است.

علاوه بر این، ساعت‌های هوشمند این کمپانی از جمله سری گلکسی واچ 4 دیگر از تایزن پشتیبانی نمی‌کنند و آن‌ها را به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز کرده است و این امر در تمام ساعت‌های آینده نیز تکرار خواهد شد. از جمله دلایل چنین تصمیم به پشتیبانی اپلیکیشن‌های شخص ثالث اشاره شده است. سامسونگ در سال 2014، ساعت‌های هوشمند Gear 2 و Gear 2 Neo را با سیستم عامل تایزن رونمایی کرده بود و به فاصله شش ماه بعد نیز گلکسی Gear را با همان سیستم به بازار عرضه کرد.

ظاهرا تصمیم سامسونگ برای تعطیل کردن اپ استور تایزن به سال‌ها قبل‌تر برمی‌گردد، زیرا در سال 2018، این شرکت اپلیکیشن محبوب ACL که برای دانلود برخی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های معروف اندروید در تایزن مانند فیسبوک، واتساپ و Asphalt 8 ضروری است را در این پلتفرم تعطیل کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی