ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی میکس 5 پرو احتمالا با تراشه اختصاصی Surge C2 از راه می‌رسد

شیائومی پارسال پردازنده سیگنال تصویری Surge C1 را همراه با میکس فولد معرفی کرد. حالا در گزارش‌ها پیش‌بینی شده که نسل دوم این تراشه با نام Surge C2 با میکس 5 پرو از راه برسد. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

شیائومی پارسال پردازنده سیگنال تصویری Surge C1 را همراه با میکس فولد معرفی کرد. حالا در گزارش‌ها پیش‌بینی شده که نسل دوم این تراشه با نام Surge C2 با میکس 5 پرو از راه برسد. در حال حاضر مشخص نیست که Surge C2 چه قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت، و قرار نیست که این تراشه را روی مدل معمولی میکس 5 ببینیم.

به گزارش وب‌سایت XiaomiUI، قابلیتی به نام MIPISEL در کد شیائومی دیده شده که پیش‌تر در کد میکس فولد هم مشاهده شده بود. از آن‌جایی که میکس فولد از تراشه اختصاصی Surge C1 استفاده می‌کرد، احتمال داده می‌شود که میکس 5 پرو هم تراشه اختصاصی خودش را داشته باشد.

البته آن‌چه می‌دانیم این است که میکس 5 پرو از تراشه‌ای از سری Surge C بهره می‌برد، بنابراین ممکن است شیائومی از همان Surge C1 استفاده کند، اما با توجه به این که تفاوت اصلی میکس 5 و 5 پرو در بخش دوربین آن‌هاست، پیش‌بینی می‌شود که پردازنده سیگنال تصویر هم در این دو دستگاه متفاوت باشند.

مشخصات شیائومی میکس 5 پرو

از دیگر مشخصات فنی سری شیائومی میکس 5 می‌توانیم به دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی اشاره کنیم. میکس 5 احتمالا برای دوربین اصلی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری استفاده خواهد کرد و در کنار آن یک سنسور تله‌فوتوی 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری و یک سنسور فوق عریض 48 مگاپیکسلی خواهد داشت.

میکس 5 پرو هم احتمالا به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری و دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

وب‌سایت XiaomiUI مدعی است که شیائومی در ماه مارس (اسفند یا فروردین) از پرچمدار جدیدی رونمایی می‌کند که نه شیائومی 12 اولترا بلکه سری میکس 5 خواهد بود. این وب‌سایت می‌گوید شیائومی 12 اولترا به این زودی، حداقل در فصل اول و دوم سال 2022، معرفی نمی‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی