ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: اپل با هدست واقعیت ترکیبی خود به دنبال ساخت متاورس نیست

با توجه به این که بسیاری از گزارش‌ها از رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال جاری خبر می‌دهند، در گزارشی تازه گفته شده که تمرکز اپل بر ساخت متاورس نیست و در عوض هدست ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

با توجه به این که بسیاری از گزارش‌ها از رونمایی هدست واقعیت ترکیبی اپل در سال جاری خبر می‌دهند، در گزارشی تازه گفته شده که تمرکز اپل بر ساخت متاورس نیست و در عوض هدست خود را به عنوان دستگاهی برای بازی، ارتباط و مصرف محتوا می‌سازد.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ می‌گوید تقریبا به‌طور مستقیم به او گفته شده که ایده متاورس در دستور کار اپل قرار ندارد. با این حساب، استراتژی کوپرتینویی‌ها با شرکت‌هایی مثل متا (فیسبوک سابق) تفاوت عمده‌ای پیدا خواهد کرد. در واقع اپل نمی‌خواهد جهانی مجازی برای کاربران بسازد تا به‌طور کامل به آن فرار کنند.

این شرکت در عوض تمرکز خود را بر ساخت هدستی برای واقعیت ترکیبی گذاشته که تجربه گیمینگ، ارتباط و تماشای محتوا را فراهم می‌کند. ولی این هدست قرار نیست دستگاهی برای استفاده در تمام طول روز باشد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل گران خواهد بود

بر طبق شایعات فعلی، اولین هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل احتمالا در دنباله سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این دستگاه احتمالا طراحی پیشرفته‌ای خواهد داشت و از سه نمایشگر بهره می‌برد. با این حال، هدست اپل احتمالا با قیمت بسیار بالایی در حدود 3000 دلار به بازار می‌آید و بعید است که در نسل اول افراد زیادی توانایی خرید آن را داشته باشند.

افزون بر این، در گزارش‌های قبلی پیش‌بینی شده بود که هدست اپل با فاصله نسبتا زیاد از زمان رونمایی وارد بازار شود. اپل برای جلوگیری از افشای اطلاعات و اخبار خود احتمالا خیلی زود از این دستگاه پرده برمی‌دارد، اما چندین ماه بعد آن را تولید و روانه بازار می‌کند.

نظر شما درباره استراتژی اپل در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی چیست؟ آیا کناره‌گیری احتمالی این شرکت از دنیای متاورس را تصمیم درستی می‌دانید یا حدس می‌زنید که کوپرتینویی‌ها هم در نهایت مجبور خواهند شد که به این حوزه قدم بگذارند؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جاوید رضائی
    جاوید رضائی | ۲۰ دی ۱۴۰۰

    سلام
    دوستان همانطور که در حال حاضر میدونید با ۴۵۰۰ upx اولیه که به محض ورود به بازی دریافت میکنید هیچ زمینی نمیشه خرید و وقتی زمین نتونید بخرید پتانسیل تبدیل شدن به آپلندر و خرید زمین به مراتب سخت خواهد بود مگر اینکه upx بخرید.
    تیم ما در طی تجربیاتی که از این بازی کسب کرد با تکنیک خاصی موفق شد که با upx اولیه در شهرهای مختلفی که در حال حاضر داخل بازی باز هستند زمین بخره و از طرف دیگه راه هایی را هم جهت افزایش upx در آینده در اختیار شما قرار میده که این کار از طریق ساخت حساب کاربری با ایمیل و مشخصات پیشنهادی شما اتفاق میفته.
    همچنین ما این آموزش ها رو میتونیم در اختیار افرادی که میخوان از این راه کسب درآمد کنند در اختیار شما قرار میدیم.
    توجه داشته باشید تیم ما به دنبال راهی نیست تا شما از طریق کد رفرال ما وارد بازی بشید تا مبادا این آگهی ما صرفا یک تبلیغ تلقی بشه. با ضریب اطمینان صد در صد ما برای شما زمین میخریم و بعد از اثبات هزینه این کار را دریافت میکنم.
    جهت مشاوره در مورد خرید زمین، رفرال گیری، و سایر نکات کلیدی به آیدی اینستاگرام metaverse_upland و یا آیدی تلگرام @Metavetse_upland مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی