ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های آیفون
تکنولوژی

معرفی و دانلود بهترین بازی‌های آیفون

در این مطلب بدون توجه به سبک خاصی، بهترین بازی های آیفون که هم اکنون می‌توانید دانلود کنید را به صورت کوتاه معرفی کرده‌ایم. نمایشگرهای با کیفیت و سخت افزار قدرتمند گوشی‌های آیفون باعث شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

در این مطلب بدون توجه به سبک خاصی، بهترین بازی های آیفون که هم اکنون می‌توانید دانلود کنید را به صورت کوتاه معرفی کرده‌ایم.

نمایشگرهای با کیفیت و سخت افزار قدرتمند گوشی‌های آیفون باعث شده تا بسیاری از سازندگان بازی به سیستم عامل iOS نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند. به همین دلیل از بازی‌های استراتژی گرفته تا شوتر، بازی‌های ورزشی تا نقش آفرینی، مجموعه گسترده‌ای از بازی‌ها برای سیستم عامل اپل منتشر شده که برخی از آن‌ها بسیار شناخته شده و محبوب هستند و برخی دیگر تجربه چندان خوبی را در اختیار بازیکنان قرار نمی‌دهند. بنابراین انتخاب بهترین بازی از بین آن‌ها می‌تواند کار سختی باشد.

بهترین بازی های آیفون

اکثر این بازی‌ها روی هر آیفونی با سیستم عامل iOS 15 اجرا می‌شود، بنابراین حتی اگر حداقل یک آیفون 6s داشته باشد نیز می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. در ادامه 35 مورد از بهترین بازی های آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد.

CarX Street


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

بازی‌های مسابقه‌ای به‌خوبی می‌توانند قدرت گرافیکی یک گوشی را نمایش دهند، اما همه‌چیز به ظاهر خوب مربوط نمی‌شود. CarX Street شما را به‌عنوان یک راننده مسابقات خیابانی وارد بازی می‌کند تا بتوانید در دنیای جهان باز پویا آن رانندگی کنید. در مسابقات شرکت کنید، رقبای خود را شکست دهید و به بهترین راننده شهر خود تبدیل شوید.

بازی CarX Street همچنین دارای یک سیستم ارتقاء پیچیده است که با وجود آن می‌توانید خودرو خود را برای مسابقات به شیوه دلخواه‌تان تنظیم کنید و همچنین طراحی آن را تغییر دهید. به دلیل نیاز زیاد به حافظه، این دستگاه را می‌توان با آیفون X یا دستگاه‌های جدیدتر تجربه کرد.

دانلود بازی CarX Street

CarX Street
undefined

CarX Street

سازنده: CarX Technologies قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 3900 مگابایت زبان: undefined

My Singing Monsters


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

در بازی My Singing Monsters با هیولاهای زیادی روبرو هستیم که برخلاف هیولاهای دیگر، بسیار دوست‌داشتنی هستند و کار اصلی آن‌ها خواندن آهنگ است.

تا 250 هیولا را می‌توانید در بازی جمع‌آوری کنید و با کمک آن‌ها یک آهنگ بسازید و در طول زمان آن را تغییر و رشد دهید. برای شخصی‌سازی جزیره خود نیز گزینه‌هایی در دسترس شما قرار داده شده و می‌توانید با دوستان خود در سراسر جهان این بازی را تجربه کنید. بازی رایگان است اما شامل تراکنش‌های کوچکی می‌شود.

دانلود بازی My Singing Monsters

My Singing Monsters
undefined

My Singing Monsters

سازنده: Big Blue Bubble قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 1000 مگابایت زبان: undefined

Stick Fight: Shadow Warrior


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

بازی Stick Fight: Shadow Warrior برای طرفداران کونگ فو ساخته شده تا انبوهی از دشمنان با مهارت‌های رزمی مختلف مبارزه کنند. در بازی با دسته نامحدودی از دشمنان روبرو خواهید شد و باید تا زمانی که می‌توانید زنده بمانید.

باس‌هایی نیز در بازی وجود دارد که با شکست دادن آن‌ها می‌توانید پاداش دریافت کنید و رفته‌رفته مراحل دشوارتری را تجربه کنید. همچنین در حین مبارزه، آیتم‌های آرایشی و اقلام جدید و جذابی به دست خواهید آورد تا مبارزه کردن را جذاب‌تر کند. Stick Fight: Shadow Warrior یک بازی سرگرم‌کننده مبارزه‌ای فوق‌العاده جذاب است که برای مدت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Stick Fight: Shadow Warrior

 Stick Fight: Shadow Warrior
undefined

Stick Fight: Shadow Warrior

سازنده: Oguz Tecimer قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 87 مگابایت زبان: undefined

Stumble Guys


Stumble Guys
امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

اگر از طرفداران بازی‌های بتل رویال چند نفره هستید، احتمالا بازی Stumble Guys برای شما بسیار آشنا خواهد بود. همچنین اگر با بازی Fall Guys آشنایی داشته باشید، Stumble Guys اساسا همان عنوان است که همچنین به همان اندازه باعث سرگرم شدن بازیکنان می‌شود.

در Stumble Guys همراه با 31 بازیکن دیگر به رقابت می‌پردازید و در نهایت آخرین نفری که در بازی‌های سرگرم‌کننده آن زنده می‌ماند، برنده است. بنابراین باید تلاش کنید تا رقبا خود را از صحنه خارج کنید و برای پیروزی نهایت تلاش خودتان را بکنید. بازی بسیار سرگرم‌کننده است و مراحل بسیار زیادی در آن وجود دارد. همچنین اگر آن را همراه با دوستان خود تجربه کنید، سرگرم‌کننده بودن بازی بسیار بیشتر می‌شود.

دانلود بازی Stumble Guys

Stumble Guys
undefined

Stumble Guys

سازنده: Kitka Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 287 مگابایت زبان: undefined

Northgard 


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

Northgard یک بازی سبک بقا است که در آن به جای کنترل یک کاوشگر تنها، کنترل گروهی از وایکینگ‌ها را به دست خواهید گرفت که به دنبال سرزمین‌های جدیدی هستند. در بازی باید منابع کمیاب خود را با دقت مدیریت کنید و برای زنده ماندن در سرزمین خشن بازی که مملو از جنگجویان مرده و گرگ‌های ترسناک است، به بهترین نحو ممکن از آن‌ها استفاده کنید.

یک حالت چندنفره و یک خط داستانی تک نفره در بازی وجود دارد که برای کامل کردن هر یک از آن‌ها باید از مهارت‌های مختلفی استفاده کنید. هرچند وجود برچسب قیمت 4.99 دلاری باعث می‌شود تا Northgard گران قیمت به نظر برسد، اما ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Northgard

Northgard
undefined

Northgard

سازنده: Playdigious قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 989 مگابایت زبان: undefined

Geoguesser


بازی Geoguesser
امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

GeoGuessr شبیه هیچ یک از بازی‌های دیگری که در این لیست معرفی کردیم نیست. در این بازی تصویری از یک نقطه جهان در Google Maps به کاربران نمایش داده می‌شود و سپس بازیکنان باید حدس بزنند که مکان نمایش داده شده کجاست. هر یک از بازیکنان که به پاسخ نهایی نزدیک‌تر شود، امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد.

بازی فوق‌العاده ساده که البته به همان اندازه هم جذاب و دوست داشتنی است و اگر به دنبال رقابت با دوستان یا افراد دیگری از سراسر جهان هستید، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی GeoGuessr

GeoGuessr
undefined

GeoGuessr

سازنده: GeoGuessr AB قیمت: رایگان دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 83 مگابایت زبان: undefined

Mario Kart Tour


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

ماریو یکی از نمادهای دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود و سری مسابقه‌ای آن، یعنی ماریو کارت یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها. Mario Kart Tour نسخه موبایلی فوق‌العاده این بازی است که به همان اندازه نسخه اصلی جذاب و سرگرم‌کننده است.

با شخصیت‌های مختلف و متنوع دنیای ماریو و ماشین‌های منحصر‌به‌فرد آن‌ها در یک مسابقه جذاب و البته پر از زد و خورد شرکت کنید و با حریفان خود مبارزه کنید.

دانلود بازی Mario Kart Tour

Mario Kart Tour
undefined

Mario Kart Tour

سازنده: Nintendo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 221 مگابایت زبان: undefined

Pokemon Unite


بازی Pokemon Unite
امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

درست مانند ماریو، پوکمون هم در بین طرفداران بازی‌های ویدیویی محبوبیت بسیار زیادی دارد. یک دنیای عظیم و خیالی که در آن موجودات متفاوت و دوست‌داشتنی حضور دارند که مهره‌های اصلی این دنیا محسوب می‌شوند.

در این بازی سبک موبا (MOBA) بازیکنان در تیم‌های 5 نفره حضور پیدا خواهند کرد تا در یک نبرد استراتژیک به رقابت با یکدیگر بپردازند. هدف اصلی بازی این است که تا می‌توانید، انرژی EOS به دست بیاورید. برای رسیدن به هدف خود باید با پوکمون‌های دیگر مبارزه کنید یا حریفان خود را شکست دهید. همچنین در ابتدا 29 پوکمون قابل دسترس هستند که با گذشت زمان تعداد آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد.

دانلود بازی Pokemon Unite

Pokemon Unite
undefined

Pokemon Unite

سازنده: The Pokemon Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 566 مگابایت زبان: undefined

Card of Darkness


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

Card of Darkness یک بازی کارت-محور دشوار از Zach Gage، سازنده بازی پازل Knotwords و «پندلتن وارد» سازنده انیمیشن Adventure Time است. بازی از طریق Apple Arcade قابل دسترس است و در آن بازیکنان با صفحه‌ای متشکل از کارت‌های فراوانی مواجه خواهند شد که هر کدام از آن‌ها چالش‌های منحصر‌به‌فردی را به همراه دارند.

اگر قصد تجربه Card of Darkness را دارید، باید خودتان را برای ماموریت‌های متنوع و البته دنیای رنگارنگ و زیبایی آماده کنید که یکی از نکات مثبت بازی است. همچنین از Card of Darkness می‌توان به عنوان یکی از برترین بازی‌های اپل آرکید یاد کرد.

دانلود بازی Card of Darkness

Card of Darkness
undefined

Card of Darkness

سازنده: Zach Gage قیمت: دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 1300 مگابایت زبان: undefined

Among Us


بازی Among Us
امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

Among Us بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است. در این عنوان بازیکنان در یک سفینه فضایی حضور دارند که برای پرتاب آماده می‌شود. با این حال، یکی از بازیکنان قصد دارد تا سایرین را بکشد و بقیه بازیکنان ضمن انجام دادن وظایف محول شده خود، باید به دنبال این قاتل بگردند.

بنابراین Among Us یک بازی گروهی است که در آن باید همراه با دوستان یا اعضای خانواده خود حضور پیدا کنید.

در طول هر بازی، قاتل و بازیکنان عادی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند، بنابراین برخی مواقع ممکن است شما Imposter یا همان قاتل شوید و به شکار دیگران بپردازید.

دانلود بازی Among Us

Among Us
undefined

Among Us

سازنده: InnerSloth قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 536 مگابایت زبان: undefined

Call of Duty Mobile


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

به احتمال زیاد نام Call of Duty Mobile را شنیده‌اید. یکی از بهترین بازی‌های چند سال گذشته برای موبایل که در بین بازی‌های بتل رویال، تقریبا بدون رقیب است و تجربه آن روی گوشی‌های iOS با وجود کنترل‌های قابل تنظیم، گرافیک سه‌بعدی فوق‌العاده، صدای فراگیری و ویژگی‌های بسیار زیاد دیگر باعث شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های آیفون یاد کنیم.

حالت‌های مختلف زیادی از جمله بتل رویال، Free-For-All و Team Deathmatch در این بازی وجود دارند که در آن‌ها به شیوه‌های مختلفی می‌توانید با افراد دیگر مبارزه کنید.

Call of Duty Mobile بدون شک یکی از بهترین بازی‌های اکشن اول شخص موبایل است که می‌توانید هم اکنون آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile
undefined

Call of Duty Mobile

سازنده: Activision Publishing قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 2500 مگابایت زبان: undefined

Dead Cells


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

هنگامی که Dead Cells ابتدا سال 2017 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، به یکی از بهترین بازی‌های مستقل تبدیل شد و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. پس از آن توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند تا آن را برای گوشی‌های موبایل نیز منتشر کنند و به راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های آیفون و iOS یاد کرد.

Dead Cells یک بازی روگ‌لایک با مراحل و دشمنانی است که هر بار به صورت تصادفی تولید می‌شوند. با این وجود، شخصیت شما هر بار در محیط جدیدی قرار خواهد گرفت و با دشمنان مختلفی مبارزه می‌کند و منابع متفاوتی را باید جمع‌آوری کند.

گرافیک زیبا 8 بیتی بازی نیز بسیار جذاب طراحی شده و جلوه‌های بصری آن باعث می‌شوند تا احساس کنید در حال تجربه یکی از بازی‌های کلاسیک نینتندو هستید.

دانلود بازی Dead Cells

Dead Cells
undefined

Dead Cells

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 1400 مگابایت زبان: undefined

!One Escape


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

در اکثر بازی‌ها، بازیکنان نقش آدم‌های خوب داستان را بازی می‌کنند، اما در One Escape این موضوع کمی فرق دارد. در این بازی وظیفه شما کمک به سه سارق است تا بتوانند از زندان فرار کنند. در این ماجراجویی هیجان‌انگیز باید از دید نگهبانان پنهان شوید و راهی برای آزادی پیدا کنید.

بازی داری 60 مرحله است که از ماموریت‌های جالبی مانند پیدا کردن کلید درها و موارد دیگری تشکیل شده‌اند. علاوه بر این، سه شخصیتی که باید آن‌ها را فراری دهید، هر کدام توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را دارند، بنابراین می‌توانید استراتژی‌های متفاوتی داشته باشید.

دانلود بازی !One Escape

!One Escape
undefined

!One Escape

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 23 مگابایت زبان: undefined

Real Racing 3


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

Real Racing 3 یکی از بهترین بازی‌های آفلاین برای آیفون است. با این حال، دارای بخش آنلاین نیز است که باعث می‌شود تجربه گسترده‌تری از بازی‌های مسابقه‌ای در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

در مسابقات آنلاین Real Racing 3 با دوستان خود می‌توانید در یک محیط فوق واقع‌گرایانه تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت از مسابقات خودروسواری داشته باشید. همچنین بیش از 200 خودرو و مسیرهای متفاوت از کشورهای مختلف به شما ارائه شده است. از نظر طراحی، همه‌چیز در بهترین حالت خود وجود دارد و شرایط آب‌و‌هوایی مختلفی را در طول مسابقات تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این، می‌توانید خودروهای مورد علاقه خود را مطابق با ظاهر مدنظر خود تغییر دهید. Real Racing 3 در مجموع به عنوان یک بازی مسابقه‌ای چیزهای زیادی برای ارائه دارد تا یکی از بهترین بازی‌های آیفون باشد.

دانلود بازی Real Racing 3

Real Racing 3
undefined

Real Racing 3

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 662 مگابایت زبان: undefined

Stardew Valley


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

در بازی نقش‌آفرینی بسیار بزرگ Stardew Valley که تاکنون جوایز مختلفی برنده شده، نقش یک کشاورز را خواهید داشت و می‌توانید یک زندگی روستایی را تجربه کنید. بیش از 50 ساعت تجربه کاملا سرگرم‌کننده که شامل دنیای بسیار بزرگ با اتفاقات و داستان‌های مختلف می‌شود در این بازی وجود دارد و همچنین برخی ویژگی‌ها مانند ذخیره خودکار و تنظیم کنترل‌ها باعث شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین بازی‌های آیفون یاد کنیم.

از پرورش حیوانات بامزه گرفته تا کشت محصولات فصلی و ساختن مزرعه خود به صورت گام به گام، این بازی یک گزینه عالی برای تجربه زندگی روستایی است که بدون شک عاشق گزینه‌های متنوع و گرافیک جذاب آن خواهید شد.

دانلود بازی Stardew Valley

Stardew Valley
undefined

Stardew Valley

سازنده: ConcernedApe قیمت: 4.99 دلار دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 367 مگابایت زبان: undefined

Alto's Odyessy


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: رانر

حتی اگر تجربه بازی Alto's Odyssey را نداشته باشید، با بررسی تصاویر ویدیوهای آن محو طراحی هنری زیبا و خیره‌کننده‌اش خواهید شد و البته در بازی این موضوع را با موسیقی بسیار آرامش بخش آن ترکیب کنید تا Alto's Odyssey به یکی از منحصر به فردترین تجربه‌های شما در بین بازی‌های اندروید تبدیل شود.

بازی Alto's Odyssey شما را در مکان‌های زیبا و متنوعی قرار می‌دهد تا با اسنوبرد خود به ماجراجویی در آن‌ها بپردازید. بازی شامل یک سیستم چالش بسیار هیجان انگیز و تعداد زیادی شخصیت می‌شود که به مرور زمان باز خواهند شد و همین موضوع باعث می‌شود تا هر بار اجرای آن یک تجربه سرگرم کننده برای شما باشد.

Alto's Odyssey بدون شک یکی از بهترین بازی های آیفون است و هرچند بازی روی پلتفرم‌های دیگری نیز عرضه شده اما تجربه آن روی سیستم عامل iOS و گوشی‌های آیفون حس متفاوتی را ارائه می‌کند.

دانلود بازی Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

سازنده: Snowman قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 140 مگابایت زبان:

Oceanhorn


امتیاز در اپ استور: 4.3سبک: نقش آفرینی

سری Zelda یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عناوین در تمام طول صنعت بازی محسوب می‌شود و Oceanhorn نزدیک‌ترین گزینه به آن است که هم اکنون می‌توانید آن را روی گوشی‌های آیفون خود تجربه کنید و باید تاکید کرده که یکی از بهترین بازی های آیفون نیز محسوب می‌شود.

هرچند از زمان عرضه بازی سال‌های نسبتا زیادی می‌گذرد، اما همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای طرفداران بازی‌های آیفون محسوب می‌شود و نکته مهم دیگر اینکه برای سری آیفون 11 نیز بهینه شده است.

گرافیک رنگارنگ و جذاب، سبک مبارزه سرگرم کننده و معماهای چالش برانگیز، این بازی نقش آفرینی چیزی از بازی‌های کنسول کم ندارد. همچنین اگر آن را با یک کنترلر MFi تجربه کنید، کاملا فراموش خواهید کرد که در حال انجام بازی موبایل هستید.

دانلود بازی Oceanhorn

Oceanhorn

Oceanhorn

سازنده: FDG Mobile Games GbR قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 400 مگابایت زبان:

Into the Dead 2


بهترین بازی های آیفون
امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: اکشن

نسخه اول بازی Into the Dead یک تجربه گیم پلی بسیار قوی و هیجان انگیز را ارائه می‌کرد و اکنون Into the Dead 2 نیز تقریبا در تمام جنبه‌ها به موفقیت بازی اول دست پیدا کرده و در برخی موارد نیز از آن پیشی گرفته است.

این بار به جای اینکه مانند نسخه اول فقط با یک بازی رانر بی انتها مواجه باشیم، بازی روایت داستانی به خود گرفته و گیم پلی دویدن و استفاده از سلاح‌ها آن پیشرفت زیادی داشته است. در بازی شما نقش مردی به نام «جیمز» را دارید که در مسیر خود دچار تصادف می‌شود و بلافاصله دسته‌ای از زامبی‌ها به او حمله می‌کنند و اکنون شما باید او را نجات دهید و در نهایت خانواده خود را نیز در این دنیای آخرالزمانی پیدا کنید. هرچند داستان بازی ساده به نظر می‌رسد، اما نحوه روایت آن تجربه فوق‌العاده جذابی را ارائه می‌کند.

در مجموع، Into the Dead 2 یک تجربه فوق‌العاده است و مهم نیست که نسخه اول بازی را تجربه کرده باشید، این بازی شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

دانلود بازی Into the Dead 2

Into the Dead 2

Into the Dead 2

سازنده: PikPok قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1900 مگابایت زبان:

Reigns 


بهترین بازی های آیفون
امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: پازل - کارت

بازی Reigns ساختار نسبتا ساده‌ای دارد و البته تجربه بسیار خوبی از بازی‌های کارتی را برای گوشی‌های آیفون ارائه می‌کند.

در Reigns شما به عنوان یک پادشاه وارد بازی می‌شود و سپس باید برای پادشاهی تصمیمات مهم و چالش برانگیزی بگیرید. در طول بازی کارت‌هایی به شما نشان داده می‌شود که روی آن‌ها توضیحات و دستوراتی ارائه شده و با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست می‌توانید درباره اجرا یا عدم اجرا آن‌ها تصمیم گیری کنید که در برخی موارد حتی به مرگ شما نیز ختم می‌شود!

همچنین موفقیت بازی باعث شده تا توسعه دهنده آن تصمیم به ساخت دو اسپین آف دیگر نیز بگیرد. Reigns: Her Majesty شما را به عنوان یک ملکه وارد بازی می‌کند که طبیعتا وظایف و دستورات متفاوتی نسبت به یک پادشاه دارد و در Reigns: Game of Thrones به عنوان یکی از شخصیت‌های معروف سریال «بازی تاج و تخت» قرار خواهید گرفت که تمام این بازی‌ها تجربه بسیار سرگرم‌کننده‌ای از بازی‌های کارتی را ارائه می‌کند.

دانلود بازی Reigns

Reigns

Reigns

سازنده: Devolver قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 160 مگابایت زبان:

The Witness


دانلود بازی The Witness
امتیاز در اپ استور: 4.0سبک: پازل

اگر به دنبال یک بازی جهان باز با چالش‌های بسیار متنوع و البته طراحی زیبا هستید، The Witness یک انتخاب مناسب برای شما و تمام طرفداران بازی‌های موبایل و یکی از بهترین بازی های آیفون محسوب می‌شود.

درست مانند داستان‌ها و فیلم‌های رازآلود همه چیز از یک جزیره مرموز شروع می‌شود که شخصیت اصلی در آن بیدار می‌شود و هیچ اطلاعی درباره این مکان و هویت خود ندارد. تنها گزینه پیش رو شما این است که ماجراجویی خود در این جزیره را برای پیدا کردن جواب‌های مناسب آغاز و سرنخ‌هایی درباره حضور خود و هویت خود پیدا کنید.

دانلود بهترین بازی های افلاین ایفون

بازی آیفون The Witness با بیش از 500 معما چالش برانگیز و جزیره‌ای وسیع برای کاوش و جستجو، ساعت‌ها شما را مجذوب خود خواهد کرد.

دانلود بازی The Witness

The Witness

The Witness

سازنده: Thekla, inc. قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2300 مگابایت زبان:

Old Man's Journey


امتیاز در اپ استور: 4.4سبک: پازل

Old Man's Journey یک بازی ماجراجویی به سبک اشاره و کلیک (Point and Click) از استودیو بازی‌سازی مستقل Broken Rules است که می‌تواند در لیست محبوب‌ترین بازی‌های هر فردی وارد شود.

در توضیحات اپ استور Old Man's Journey آمده است: «بازی در مورد زندگی، از دست دادن و امید» و همین جمله کوتاه می‌تواند تاثیرگذار بودن داستان آن را مشخص کند و بازی از نظر بصری نیز بسیار شگفت انگیز است. بازی از نظر گرافیکی کاملا خیره کننده ساخته شده و تمام جزئیات آن از جمله شخصیت‌ها، حیوانات و اشیا که روی نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شوند، به شدت مجذوب کننده هستند.

اگر بازی Limbo را تجربه کرده باشید، سبک روایت Old Man's Journey نیز شما را شگفت زده خواهد کرد. قهرمان اصلی داستان که یک پیرمرد است در تمام طول بازی هیچ صحبتی نمی‌کند اما در پایان شما کاملا او را احساس خواهید کرد و این امر قدرت بسیار زیاد داستان سرایی آن را نشان می‌دهد.

دانلود بازی Old Man's Journey

Old Man's Journey

Old Man's Journey

سازنده: Broken Rules قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1700 مگابایت زبان:

Downwell 


امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: اکشن ماجراجویی

بازی Downwell درباره پسر جونی است که بری پیدا کردن گنجینه‌های نایابی سفر خود را آغاز می‌کند اما به درون یک چاه! او در مسیر تاریک و پر پیچ و خم خود به سمت انتهای این چاه با موجودات عجیب و غریبی مواجه می‌شود و ماجرا زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانید برای محافظت از خود نیز تنها یک جفت چکمه دارد!

کنترل‌های ساده بازی و گیم پلی درگیر کننده آن باعث می‌شود تا همیشه Downwell در ذهن شما به عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون ماندگار شود و همچنین نسبت به سایر بازی‌های موجود در این لیست، این بازی نسبتا سخت‌تر است و برای به پایان رساندن آن باید تلاش زیادی کنید. بنابراین اگر قصد تجربه یک بازی خاص و منحصر به فرد را دارید، بهتر است چکمه‌های خود را به پا کنید و وارد این چاه تاریک شوید.

دانلود بازی Downwell

Downwell

Downwell

سازنده: Devolver قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 84 مگابایت زبان:

The Wanderer: Post-Nuclear RPG


دانلود بازی The Wanderer: Post-Nuclear RPG
امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: ماجراجویی

شاید از بازی ماجراجویی The Wanderer: Post-Nuclear RPG بتوان به عنوان یک نامه عاشقانه به محیط زیست و کره زمین یاد کرد. در این بازی که عناصر سبک بقا را نیز به خوبی در خود جای داده است، شما به عنوان یکی از بازماندگان دنیایی وارد بازی خواهید شد که هولوکاست هسته‌ای را تجربه کرده است و دیگر هیچ نشانه‌هایی از حیات در آن وجود ندارد.

در محیط مُرده این بازی باید کاوش کنید و برای زنده ماندن در آن به هر روشی متوسل شوید. در طول مسیر باید تصمیماتی نیز بگیرید که روی روایت داستان تاثیرگذار هستند و از طرفی دیگر با افراد جدیدی مواجه خواهید شد که می‌توانند دوست یا دشمن شما باشند. به طور کلی اگر به دنبال تجربه یک بازی در دنیای آخرالزمانی را دارید که در آن داستان به شیوه دلخواه شما جلو می‌رود، تجربه این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این عنوان که یکی از بهترین بازی های آیفون محسوب می‌شود می‌توان به نقشه تصادفی اشاره کرد. در واقع هر زمان که بازی جدیدی را آغاز می‌کنید، با نقشه تازه‌ای مواجه خواهید شد که تنوع آن را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد.

دانلود بازی The Wanderer: Post-Nuclear RPG

The Wanderer: Post-Nuclear RPG

The Wanderer: Post-Nuclear RPG

سازنده: Jamie Parish قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 143 مگابایت زبان:

Minecraft 


امتیاز در اپ استور: 4.5سبک: ماجراجویی

شاید Minecraft تنها عنوان از لیست بهترین بازی های آیفون است که واقعا نیازی به معرفی نداشته باشد. علاوه بر اینکه ماینکرفت در اپ استور برترین بازی سبک ماجراجویی محسوب می‌شود، ساخته استودیو موجانگ هم اکنون پرفروش‌ترین بازی تمام تاریخ است.

هرچند از زمان عرضه بازی بیش از یک دهه می‌گذرد، اما Minecraft همچنان در صدر لیست برترین‌ها قرار دارد و آمار شگفت انگیز دیگری که اخیرا توسط این بازی شکسته شد، عبور بازدید ویدیوهای آن از مرز یک تریلیون در یوتیوب بود که با این وجود ماینکرفت به پربیننده‌ترین بازی پلتفرم ویدیویی گوگل نیز تبدیل شده است.

با این وجود بازی تاکنون به‌روزرسانی‌ها و محتوا جدید بسیار زیادی دریافت کرده و تنها با قیمت 7 دلار جهانی به عظمت و بزرگی یک دنیای واقعی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا در آن با استفاده از منابع تمام نشدنی برای بقا تلاش و پیشرفت کنند. بازی Minecraft یکی از پیشنهادترین عناوین چند سال گذشته محسوب می‌شود که بدون شک یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تجربه‌ها در بین تمام بازی‌های منتشر شده را ارائه می‌کند. خوشبختانه نسخه iOS آن نیز به بهترین نحو ممکن ارائه شده و بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون را سرگرم می‌کند.

دانلود بازی Minecraft

Minecraft

Minecraft

سازنده: Mojang قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 358 مگابایت زبان:

Shadowgun Legends


دانلود بازی Shadowgun Legends
امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: اکشن - چندنفره

Shadowgun Legends یکی از اولین بازی‌های سبک شوتر اول شخص است که قابلیت سخت‌افزاری گوشی‌های آیفون را به خوبی نشان می‌دهد. در این بازی با حضور به عنوان یک قهرمان افسانه‌ای و یکی از اعضای Shadowguns وظیفه دارید تا با مهاجمان بیگانه و تهدید بزرگی برای حیات زمین مبارزه کنید.

بازی شامل یک کمپین داستانی تک نفره با بیش از 200 ماموریت مختلف می‌شود اما سازندگان تنها در همین بخش قصد سرگرم کردن شما را ندارند و می‌توانید در مسابقات آنلاین آن نیز شرکت کنید تا در نهایت به بزرگترین Shadowgun تبدیل شوید.

دانلود بازی Shadowgun Legends

Shadowgun Legends: Online FPS

Shadowgun Legends: Online FPS

سازنده: MADFINGER Games, a.s. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1400 مگابایت زبان:

Brawl Stars


امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: اکشن

استودیو سوپرسل در طی چند سال گذشته حضور فعالی در بازار بازی‌های موبایل داشته و برخی از بهترین بازی های آیفون نظیر کلش رویال، بوم بیچ و البته کلش آف کلنز را به طرفداران این دسته از بازی‌ها ارائه کرده است. Brawl Stars بازی مبازره‌ای آنلاین دیگری است که توسط این استودیو ساخته شده که بازیکنان را وارد نبردهای میدانی با یکدیگر می‌کند و در آن تنها یک هدف دارید، آن هم کشتن سایر بازیکنان است.

به مرور زمان شخصیت‌های جدید با مهارت‌های منحصر به فرد خود و البته اسکین‌ها و پوسته‌های جدیدی برای شخصیت‌های موجود باز خواهد شد که تنوع بازی را بیشتر از قبل می‌کنند.

مانند سایر بازی‌های سوپرسل، در Brawl Stars نیز مسابقات تنها چند دقیقه طول می‌کشد اما تجربه بسیار سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌کند، بنابراین اگر به دنبال یک بازی بسیار جذاب و سریع هستید، Brawl Stars می‌تواند گزینه مدنظر شما باشد. دانلود بازی رایگان است، اما شامل سیستم پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود و می‌توانید آیتم‌های جدیدی را برای پیشرفت خود تهیه کنید.

دانلود بازی Brawl Stars

Brawl Stars

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 477 مگابایت زبان:

The Battle of Polytopia 


 دانلود بازی The Battle for Polytopia
امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: استراتژی

اگر در بین بازی‌های استراتژیک از طرفداران سری Civilization هستید، تجربه The Battle for Polytopia را به هیچ وجه از دست ندهید. در این بازی مستقل شما می‌توانید نقش قبایل مختلفی را داشته باشید که برای حفظ میهن و سرزمین خود تلاش می‌کنند. گیم پلی بازی مانند همان سری محبوب به صورت نوبتی ارائه می‌شود و به هیچ وجه پیچیده نیست.

بازی را به روش‌های مختلفی می‌توانید تجربه کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک بازی با تنظیمات منحصر به فرد خود ایجاد کنید که پس از ۳۰ نوبت به پایان برسید یا بازی را به گونه‌ای تنظیم کنید که تنها قبیله باقی مانده به عنوان برنده اعلام شود. اگر به دنبال بازی هستید که در آن می‌توانید کنترل گروه خاصی را داشته باشید، سرزمین خود را ایجاد و مدیریت کنید و از همه مهم‌تر توسعه و پیشرفت تکنولوژی‌های جدید نقش زیادی در آن داشته باشد، تجربه The Battle for Polytopia را به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی The Battle for Polytopia

The Battle of Polytopia

The Battle of Polytopia

سازنده: Midjiwan AB قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 105 مگابایت زبان:

Crashlands


دانلود بازی Crashlands
امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: نقش آفرینی

Crashlands در سال 2016 به عنوان یک بازی ماجراجویی نقش آفرینی عرضه شد و تاکنون علاوه بر پلتفرم‌های موبایل در دسترس ویندوز و نینتندو سوییچ نیز قرار گرفته است اما طبق متخصصان و منتقدان این حوزه تجربه بازی روی iOS بهترین گزینه ممکن است.

داستان بازی درباره یک سیاره غیرمتمدن است که شما در آن گیر افتاده‌اید و باید با هیولاها و موجودات عجیب و غریبش مبارزه کنید، منابع آن را جمع آوری کنید و به صورت کلی تلاش کنید تا در دنیای وحشی و بی رحم بازی زنده بمانید.

طراحی بازی در سبک خودش بسیار خاص و منحصر به فرد است و از این نظر یک شاهکار به تمام معنا محسوب می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک بازی فوق‌العاده برای گوشی آیفون خود هستید، تجربه Crashlands را به شما توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی Crashlands

Crashlands

Crashlands

سازنده: Butterscotch Shenanigans, Inc. قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 114 مگابایت زبان:

Crossy Road


امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: آرکید

سال 2014 استودیو استرالیایی مستقل Hipster Whale بر اساس جوک معروف «چرا مرغ‌ها از خیابان رد می‌شوند؟» (که جواب آن «برای رسیدن به آن سمت خیابان» است) بازی جدیدی تحت عنوان Crossy Road ساخت که قرار نبود به این سوال پاسخ دهد، بلکه شما مسئول عبور مرغ‌ها از خیابان بودید!

به طور پیش فرض، شخصیت اصلی بازی یک مرغ است که باید از جاده‌های شلوغ، رودخانه و ریل‌های قطار فعال عبورد کند اما صدها شخصیت دیگری نیز وجود دارد که بسته به محیط و مراحل تغییر پید می‌کنند و موانع متفاوت هستند. به عنوان مثال در برخی مراحل باید به عنوان یک فضانورد، در فضا از بین موانع که سیارک هستند عبور کنید.

اگر طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی بازی را کنار بگذاریم، گیم پلی آن به شدت اعتیاد آور است و بدون شک یکی از بهترین بازی های آیفون محسوب می‌شود که تجربه آن به شدت پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Crossy Road

Crossy Road

Crossy Road

سازنده: HIPSTER WHALE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 119 مگابایت زبان:

Fallout Shelter


دانلود بازی Fallout Shelter
امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: شبیه سازی

سری بازی‌های Fallout یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که توسط استودیو پرآوازه بتسدا (Bethesda Game Studios) خلق شده است و Fallout Shelter بازی موبایلی این سری از همان توسعه‌دهنده و ناشر است.

اگر با بازی‌های این سری آشنا باشید، حتما می‌دانید که داستان آن در یک دنیای آخرالزمانی رخ می‌دهد و در بازی Fallout Shelter نیز همانطور که از نام آن پیداست، باید پناهگاه خود را ایجاد و آن را مدیریت کنید. علاوه بر این، شما وظیفه محافظت از بازماندگان را نیز دارید که در زیر زمین مخفی شده‌اند تا از تشعشعات در امان هستند.

به طور کلی، شاید بازی بسیار شبیه به بازی‌های بی‌شمار دیگری که در سبک مدیریت منابع عرضه شده به نظر برسد، اما درست مانند سری Fallout کیفیت خود را حفظ کرده و با گیم پلی بسیار خوبی خود جذابیت زیادی برای بازیکنان به همراه دارد.

دانلود بازی Fallout Shelter

Fallout Shelter

Fallout Shelter

سازنده: Bethesda قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 411 مگابایت زبان:

Florence


دانلود بازی Florence
امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: داستان‌سرایی تعاملی

حتی اگر مدت زمان بسیار بسیار کوتاهی را صرف بازی Florence کنید، مجذوب آن خواهید شد. گرافیک بازی و طراحی آن به بهترین نحو ممکن انجام شده و تمام رنگ‌های درون بازی به جذابیت آن کمک می‌کند. در واقع استودیو Annapurna Interactive بازی خود را به نحوی ساخته که تحت هیچ شرایطی خسته کننده نخواهد شد و تجربه هرچند کوتاه اما ماندگاری را به کاربران ارائه می‌کند.

از طرفی دیگر طراحی بازی به تنهایی باعث ماندگاری آن نمی‌شود، بلکه داستان آن نیز بسیار قابل درک و جذاب است. در Florence داستان دختری به نام «فلورنس یو» مرور خواهید کرد که از 20 قسمت مختلف تشکیل شده و داستان او کاملا به صورت تعاملی به همراه مینی گیم‌هایی دنبال می‌شود.

تجربه بازی تنها 30 دقیقه طول خواهد کشید، اما به دلیل داستان سرایی، شخصیت سازی و کارگردانی هنری‌اش بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و بدون شک یکی از بهترین بازی های آیفون محسوب می‌شود. در نهایت باید پیشنهاد کرد که اگر قصد تجربه بازی را داشتید، استفاده از هدفون را فراموش نکنید تا تجربه آن بیشتر لذت بخش شود.

دانلود بازی Florence

Florence

Florence

سازنده: Annapurna Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1300 مگابایت زبان:

Hitman Go


امتیاز در اپ استور: 4.7سبک: پازل

اگر طرفدار بازی‌های ویدیویی باشید، بدون شک نام Hitman به گوش شما رسیده است. همان قاتل کچل بی رحمی که فقط ماموریت دارد تا برخی انسان‌ها را از بین ببرد. بازی Hitman Go دقیقا همین تجربه را اما در سبکی کاملا متفاوت به گوشی‌های موبایل آورده و نسخه iOS این بازی یک تجربه بدون نقص، سرگرم کننده و البته هیجانی از سبک پازل و استراتژیک محسوب می‌شود.

روند اصلی بازی همچنان همان است و باید برخی انسان‌ها را از سد راه خود بردارید، اما گیم پلی بازی به سبک نوبتی ارائه می‌شود. به عنوان مثال در قسمتی از نقشه که شما به همراه دشمنان حضور دارید، می‌توانید به صورت نوبتی و مانند مهره‌های شطرنج حرکت خود را انجام دهید. بنابراین انتخاب یک استراتژی مناسب یکی از لازمه‌های بازی است و باید تمام حرکات خود رو هوشمندانه و با برنامه ریزی انجام دهید.

مطمئنا ارائه همان بازی‌های اصلی روی پلتفرم‌های موبایل کار بسیار سختی است اما استودیو ژاپنی اسکوئر انیکس (SQUARE ENIX) در بازی خود، به خوبی توانسته سبک جدیدی از بازی‌های Hitman را خلق کند که بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود بازی Hitman Go

Hitman GO

Hitman GO

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

Oddmar


امتیاز در اپ استور: 4.8سبک: اکشن

Oddmar یک بازی پلتفرمر اکشن با مضمون اساطیر نورس به سبک کارتونی است که شما را به عنوان یک وایکینگ کوچک به نام «اودمار» وارد بازی می‌کند.

به طور کلی بازی Oddmar به طرز پیچیده‌ای ساخته شده و در بین بازی‌های آیفون طراحی گرافیکی بی‌نظیری دارد و نیاز طرفداران بازی‌های اکشن و پلتفرمر را به خوبی برآورده می‌کند.

دانلود بازی Oddmar

Oddmar

Oddmar

سازنده: Mobge Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 271 مگابایت زبان:

Limbo


امتیاز در اپ استور: 4.6سبک: ماجراجویی

استودیو Playdead در سال 2010 بازی پلتفرمر معمایی به سبک سیاه و سفید تحت عنوان Limbo منتشر کرد که در آن بازیکنان نقش پسری را داشتند که در دنیایی تاریک به دنبال خواهرش می‌گردد. فضاسازی ارائه شده توسط این بازی به قدری فوق‌العاده است که می‌توان از آن به عنوان یکی از هنری‌ترین بازی‌های موبایلی یاد کرد.

بازی Limbo همچنین از این لحاظ بسیار مهم است که به عنوان یک بازی مستقل تاثیر زیادی روی صنعت بازی گذشته و توجه بسیاری از سازندگان و کاربران را به سمت بازی‌های دو بعدی جلب کرد.

دانلود بازی Limbo

Playdead's LIMBO

Playdead's LIMBO

سازنده: Playdead قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 143 مگابایت زبان:

Super Mario Run


بهترین بازی های آیفون
امتیاز در اپ استور: 3.8سبک: سکوبازی

استودیو ژاپنی و بسیار بزرگ نینتندو که کنسول دستی بسیار موفق نینتندو سوییچ را در سالیان گذشته روانه بازار کرده، از جمله شرکت‌های محبوبی محسوب می‌شود که راه و روش ساخت بازی‌های فوق‌العاده را به خوبی می‌شناسد. با این نینتندو به ندرت بازی‌های خود را برای موبایل توسعه می‌دهد و Super Mario Run یکی از معدود عناوینی است که این استودیو فقط برای پلتفرم‌های موبایل و iOS منتشر کرده است.

پیش از هر چیز باید اشاره کرد که Mario یا همان قارچ خور معروف خودمان یکی از نمادهای معروف نینتندو محسوب می‌شود، بنابرین کاملا تضمین شده است که این استودیو با بازی‌های این سری تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

Super Mario Run یک بازی پلتفرمر یا سکوبازی است که هرچند بر اساس دنیای کلاسیک Super Mario Bros. ساخته شده اما گرافیک و طراحی بسیار مدرنی دارد و به راحتی می‌توان از آن به عنوان یکی از 20 بازی برتر موبایل و یکی از بهترین بازی های آیفون یاد کرد.

دانلود بازی Super Mario Run

Super Mario Run

Super Mario Run

سازنده: Nintendo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 262 مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره بهترین بازی های آیفون

بهترین بازی های رایگان آیفون کدامند؟

از بهترین بازی های رایگان آیفون می توان به Into the Dead 2 و Shadowgun Legends: Online FPS و Limbo اشاره کرد.

بهترین بازی های پولی آیفون کدامند؟

Downwell و Minecraft و Crashlands جزو بهترین بازی های پولی آیفون هستند.

بهترین بازی های با حجم بالای آیفون کدامند؟

از بهترین بازی های با حجم بالای آیفون می توان به Into the Dead 2 و The Witness و Old Man's Journey اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mph honar
    mph honar | ۲۰ دی ۱۴۰۰

    با کد 00E2JT7 در بانکینو هدیه ۱۰۰ هزار تومانی برنده شوید / کد معرف در بلوبانک برای دریافت هدیه نقدی" MNKDYY"

  • mph honar
    mph honar | ۲۰ دی ۱۴۰۰

    با کد 00E2JT7 در بانکینو هدیه ۱۰۰ هزار تومانی برنده شوید / کد معرف در بلوبانک برای دریافت هدیه نقدی: MNKDYY

مطالب پیشنهادی