ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دومین نمایشگاه مجازی کتاب با همکاری شرکت پست برگزار خواهد شد

دومین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب با همکاری شرکت ملی پست دوم بهمن ماه افتتاح خواهد شد و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. در همین راستا جلسه هم اندیشی این نمایشگاه مجازی کتاب با ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۵

دومین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب با همکاری شرکت ملی پست دوم بهمن ماه افتتاح خواهد شد و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

در همین راستا جلسه هم اندیشی این نمایشگاه مجازی کتاب با حضور معاون وزیر ارتباطات، مدیرعامل خانه کتاب ایران، معاون فنی و بازرگانی، مدیران کل دفتر مدیرعامل و ارتباطات و مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی با هدف بررسی فرایندها و راهکارهای اجرایی برگزاری نمایشگاه برگزار شد.

لفاف‌بندی و استفاده از کارتن های مخصوص بسته‌بندی کتاب، تسریع در ارسال مرسولات نمایشگاه کتاب؛  بهره گیری از واحدهای سیار جهت قبول مرسولات نمایشگاه در نقاط پرتردد از جمله مباحث مطروحه دراین نشست بود. 

بر همین اساس؛ دستورالعمل برگزاری نمایشگاه برای واحدهای اجرایی تدوین و ارسال شده است. در اولین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب ۱میلیون و ۲۰۰ عنوان کتاب در قالب ۸۵۰ مرسوله در طی ده روز جابجا شد.

آیا نمایشگاه مجازی امسال محبوب‌تر خواهد بود؟

سال گذشته در دومین نشست خبری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام شد که این نمایشگاه به دنبال توسعه عدالت فرهنگی است و قرار است بار فرهنگی نمایشگاه اردیبهشت ماه سال 1399 و همچنین سال ۱۴۰۰ را به دوش بکشد چرا که در سال آینده قرار نیست نمایشگاه فیزیکی لااقل در دو فصل ابتدایی بهار و تابستان برگزار شود.

حالا با برگزار نشدن نمایشگاه فیزیکی در سال 1400 امسال نیز این نمایشگاه به طور مجازی برگزار خواهد شد و باید دید آیا ناشران به طور گسترده در این نمایشگاه حاضر خواهند شد؟

سال گذشته «ایوب دهقانکار»، رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر می‌دهد که در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۷۳۲ ناشر داخلی ثبت‌نام کردند که از این میان، ۱۱۵۳ ناشر، عضو سامانه ملی پست شدند و ۱۱۵۲ ناشر فرآیند ویرایش اطلاعات را تکمیل کردند و بالغ بر ۱۰۰ هزار عنوان کتاب آماده عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی