ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اندروید 12 و One UI 4 را برای گلکسی A52s 5G منتشر کرد

چندین هفته می‌شود که سامسونگ شروع به انتشار اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 برای گوشی‌های هوشمندش کرده و حالا نوبت به گلکسی A52s 5G رسیده تا جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

چندین هفته می‌شود که سامسونگ شروع به انتشار اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 برای گوشی‌های هوشمندش کرده و حالا نوبت به گلکسی A52s 5G رسیده تا جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل و رابط کاربری سامسونگ را دریافت کند.

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند و به همین دلیل انتشار جدیدترین بروزرسانی‌ها برای آن‌ها، می‌تواند جایگاه کره‌ای‌ها را در میان کاربران افزایش دهد. پس از اینکه گلکسی A52 اندروید 12 را دریافت کرده، حالا خریداران مدل جدیدترش می‌توانند آن را تجربه کنند.

اندروید 12 برای گلکسی A52s 5G

در حال حاضر اندروید 12 به همراه رابط کاربری One UI 4 برای این گوشی سامسونگ در کشور کره جنوبی منتشر شده و بیلد نامبر A528NKSS1BUL7 را یدک می‌کشد. در این بروزرسانی با پچ امنیتی دسامبر 2021 هم روبه‌رو هستیم.

اگرچه هم اکنون کاربران تنها در کره جنوبی به این آپدیت دسترسی دارند، اما در آینده نزدیک خریداران در کشورهای مختلف می‌توانند آن را دریافت و تجربه کنند. در این مطلب می‌توانید از گوشی‌های سامسونگ که اندروید 12 را دریافت می‌کنند، مطلع شوید.

گلکسی A52s اندروید 12

گلکسی A52s اواخر سال گذشته میلادی معرفی شد و از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.5 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش تراشه اسنپدراگون 778G 5G را درنظر گرفته و آن را در نسخه‌های مختلف مجهز به 4/6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند.

روی پنل پشتی گلکسی A52s 5G دوربین اصلی چهارگانه با سنسور 64 مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط سنسورهای 12 مگاپیکسلی اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی