ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دو عنوان شغلی جدید به مدرسه داتین اضافه شد

مدرسه داتین، با اعلام اضافه شدن دو عنوان شغلی جدید به این مدرسه از جذب افراد برای شغل مهندسی تست نرم‌افزار و پشتیبان محصولات بانکی خبر داد. پیش از این افراد با مهارت‌ها و توانمندی‌هایی ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۵۵

مدرسه داتین، با اعلام اضافه شدن دو عنوان شغلی جدید به این مدرسه از جذب افراد برای شغل مهندسی تست نرم‌افزار و پشتیبان محصولات بانکی خبر داد.

پیش از این افراد با مهارت‌ها و توانمندی‌هایی در حوزه‌های جاوا، شبکه، میز خدمات، دات‌نت و عملیات و همچنین فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان ترم آخر کارشناسی رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات در مدرسه داتین جذب می‌شدند.

این در حالی است که به تازگی و بر اساس گزارش روابط عمومی داتین، دو عنوان شغلی مهندسی تست نرم‌افزار و پشتیبان محصولات بانکی در جدیدترین تحولات توسعه‌ای مدرسه داتین، به ردیف‌های شغلی این مدرسه اضافه شده است.

بخش آموزش شرکت داتین، با عنوان مدرسه داتین، با تمرکز بر تربیت نیروی انسانی و آموزش‌های تخصصی، با توسعه فعالیت‌های کسب‌وکاری این شرکت از فارغ‌التحصیلان مستعد برای ورود به بازار کار از سال گذشته تا کنون استقبال کرده است.

استقبال از حضور فارغ‌التحصیلان در مدرسه داتین

بر اساس فرایند جذب در مدرسه داتین افرادی که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌ و مهارت‌های کافی را کسب کرده‌اند برای حضور در بازار کار حرفه‌ای، می‌توانند مدرسه داتین را به عنوان گام نخست در نظر بگیرند.

برنامه‌نویسان جاوا و دات‌نت نخستین افرادی بودند که از طریق مدرسه داتین به این شرکت پیوستند اما با توسعه مدرسه دو عنوان شغلی دیگر کارشناس میز خدمات و خدمات عملیات هم به این مشاغل اضافه شده است.

مدرسه داتین با بیان ویژگی‌های لازم برای جذب افراد در عنوان کارشناس پشتیبان محصولات بانکی، اعلام کرده: «این افراد باید فارغ‌التحصیل یا دانشجوی سال آخر رشته‌های حسابداری، ریاضی، بانکداری، اقتصاد، صنایع، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات باشد.»

همچنین افرادی که می‌خواهند در ردیف شغلی مهندس تست نرم‌افزار، فعالیت خود را آغاز کنند باید مفاهیم تست نرم‌افزار را بدانند و به آن علاقه‌مند باشند، افزایش کیفیت محصول، دغدغه آنها باشد، روحیه کار تیمی و مهارت حل مساله هم داشته باشند.

در بخش دیگری از توضیحات جذب افراد برای مهندسی تست نرم‌افزار، نیز چنین آمده است «کسانی که تمام رشته‌های مهندسی را خوانده‌اند یا ترم آخر کارشناسی هستند می‌توانند رزومه خود را از طریق سایت مدرسه داتین، ارسال کنند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی