ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرداخت مستقیم تپسی
تکنولوژی

پرداخت مستقیم، تازه‌ترین امکان تپسی برای کاربران فعال شد

شرکت تاکسی اینترنتی تپسی، امکان پرداخت مستقیم را به اپلیکیشن مسافر خود اضافه کرد. با فعال‌سازی این امکان ، مسافران می‌توانند تنها با لمس یک دکمه و بدون نیاز به ورود به درگاه پرداخت و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

شرکت تاکسی اینترنتی تپسی، امکان پرداخت مستقیم را به اپلیکیشن مسافر خود اضافه کرد. با فعال‌سازی این امکان ، مسافران می‌توانند تنها با لمس یک دکمه و بدون نیاز به ورود به درگاه پرداخت و دریافت رمز دوم پویا، هزینه سفرشان را پرداخت کنند.

پرداخت آنی یا همان پرداخت مستقیم از ویژگی‌هایی است که وجود آن در اپلیکیشن‌ها می‌تواند سهولت در پرداخت را برای مشتریان ایجاد کند و رابط کاربری ساده‌تری برقرار کند.

روابط عمومی تپسی در مورد اضافه شدن این ویژگی گفت: «یکی از مهم‌ترین اهداف تیم محصول و فنی تپسی، ساده کردن استفاده از محصول برای کاربران است؛ امکان «پرداخت مستقیم» نیز متناسب با همین رویکرد و با هدف افزایش سرعت و سهولت پرداخت‌های اعتباری، به اپلیکیشن تپسی اضافه شده‌ است.»

چطور پرداخت مستقیم تپسی را فعال کنیم؟

برای استفاده از این امکان، کاربران تپسی می‌توانند از منوی اصلی اپلیکیشن، وارد بخش افزایش اعتبار شده و با درج اطلاعات حسابشان از این ویژگی جدید استفاده کنند. در تنظیمات مرتبط با این امکان، کاربر مشخص می‌کند که چند بار در روز، تا چه سقفی و در چه بازه زمانی‌ای، امکان برداشت از حسابش وجود دارد. همچنین کاربر می‌تواند هر زمان که مایل باشد این امکان را غیرفعال یا ویرایش کرده و روال پرداخت اعتباری را به شکل گذشته بازگرداند.

در حال حاضر امکان «پرداخت مستقیم» برای بخشی از کاربران تپسی فعال شده و به زودی در دسترس تمامی کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت. گفتنی است که در اپلیکیشن تپسی، کاربران می‌توانند هزینه خدمات را به صورت نقدی یا اعتباری پرداخت کنند. امکان «پرداخت مستقیم»، پرداخت اعتباری هزینه سفر را برای کاربران ساده‌تر خواهد کرد.

این امکان توسط سامانه فرابوم فراهم شده و برای فعالسازی آن باید شماره سیم کارتی که با آن اپلیکیشن تپسی را فعال کردید به نام کد ملی شخص شما باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • اصغر ترقه
    اصغر ترقه | ۲۲ دی ۱۴۰۰

    احترام عزت میکنی مسافر اصلا بلد نیست امتیاز بده، اشتباه میزنه، ثبت نمیکنه با شرکت مشکل داره امتیاز راننده رو کم میزنن هنوز فرق شرکت و راننده رو نمیدونن، کرایه شرکت در مشهد از بلوار فلاحی تا راه اهن 22500 تومن، از بلوار صیاد تا حرم18500تومن، صیاد فرودگاه 23000 تومن، مسیرهای نزدیک 6000 تومن، فلاحی تا ملک اباد 23000 تومن، فاطمیه تا راه اهن 18000تومن،بخدا منطق این محاسبه چیهمگه ماشین، به جز سوخت، روغو و لاستیک وقطعه نمیخاد، من که میشینم تو ماشین به کرایه ها نگاه میکنم میخندم، فلاحی تا قلعه ساختمون حر22500، تومن، بعد میبینی یه عده هستن این سفرهارو میگیرن و با این قیمت مسافر میبرن، دیگه وقتی کسی به خودش ظلم میکنه حرفی باقی نمیمونه، 7000،هزار تومن هزینه تلفن میگیره تبسی، جالبه بدونید، ماشین یه راننده اسنپ بنزین تموم کرده بود سرویس از تبسی گرفت تا پمپ بنزین رفت و برگشت، بعد میخندید و گفت کرایه شما 6000 هزار تومن ارزونتر شد از همین مسیر با اسنپ، نمیدونستم بخندم یا خجالت بکشم،

  • اصغر ترقه
    اصغر ترقه | ۲۲ دی ۱۴۰۰

    تپسی، در بهترین حالت کرایه رو کیلومتری هزارتومن حساب میکنه وتا حدود هشتصد تومن هم کیلومتری کرایه رو پایین میاره، مسافرا هم که با هفت یا ده هزار تومن کرایه انگار بویینگ دربست گرفتن، اگه ماشین سالم دارین و میخاین اوراقش کنیند تپسی و اسنپ گزینه مناسبیع، گول نخورین، با مسافر کشی کسی به جایی نرسیده هنوز

مطالب پیشنهادی