ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن موبایل
تکنولوژی

کاربران در سال 2021 بیش از 3.8 تریلیون ساعت در اپ‌های موبایل زمان سپری کرده‌اند

طبق جدیدترین آمار ارائه شده توسط App Annie، به صورت متوسط هر کاربر در طول روز 4.8 ساعت از زمان خود را مشغول اپلیکیشن‌های موبایل بوده که این میزان در یک بازه زمانی دو ساله ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۴

طبق جدیدترین آمار ارائه شده توسط App Annie، به صورت متوسط هر کاربر در طول روز 4.8 ساعت از زمان خود را مشغول اپلیکیشن‌های موبایل بوده که این میزان در یک بازه زمانی دو ساله حدود 30 درصد افزایش یافته است.

مصرف‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری زمان و پول خود را صرف اپلیکیشن‌های موبایل می‌کنند. طبق آخرین گزارش آماری «وضعیت موبایل» شرکت تحلیلگر App Annie به طور کلی در سال 2021 معادل 3.8 تریلیون ساعت از وقت کاربران صرف اپلیکیشن موبایل شده است. همچنین باید اشاره کرد که میزان 4.8 ساعت در طول روز، به صورت میانگین اعلام شده. به عنوان مثال در برزیل و اندونزی این میزان روزانه به مرز 5.5 ساعت نزدیک شده و برای کره جنوبی نزدیک به پنج ساعت بوده است.

اپلیکیشن موبایل

مبالغ خرج شده برای اپلیکیشن‌های موبایل نیز بسیار سرسام آور است. به طور کلی، در سال گذشته 170 میلیارد دلار از طریق اپ استورها پرداخت شده، یعنی در هر دقیقه از سال 2021 بیش از 320 هزار دلار برای اپلیکیشن موبایل هزینه شده است. همچنین در این گزارش آمده است که مصرف کنندگان در 233 اپلیکیشن بیش از 100 میلیون دلار هزینه کرده‌اند.

به عنوان مقایسه، تنها 38 فیلم در تمام سال 2021 بیش از 100 میلیون دلار فروش داشته‌اند.

اپلیکیشن موبایل

در ادامه آمار ارائه شده، همچنین می‌توان اشاره کرد که تعداد دانلود اپلیکیشن‌های جدید نیز در 2021 نسبت به سال گذشته (2020) 5 درصد افزایش یافته و به 230 میلیارد رسیده است. به طور دقیق‌تر می‌توان گفت در هر دقیقه بیش از 435 هزار اپلیکیشن موبایل دانلود شده است.

بدون شک میزان استفاده زیاد مصرف‌کنندگان از گوشی‌های خود برای تبلیغ‌کنندگان سودآور خواهد بود. به همین منظور در طول سال گذشته، هزینه‌های تبلیغاتی نیز به 295 میلیارد دلار رسیده است. با این وجود اگر تبلیغات را یک کشور فرض کنیم، در بین بزرگترین اقتصادهای جهان رتبه 41 را به خود اختصاص خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی