ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت 11S
تکنولوژی

پوستر ردمی نوت 11S از نزدیک شدن به تاریخ رونمایی خبر می‌دهد

در چند وقت گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره ردمی نوت 11S منتشر شده و اکنون تولید کننده چینی پوستری از این دستگاه را به اشتراک گذاشته تا احتمال معرفی و عرضه آن در آینده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ دی ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

در چند وقت گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره ردمی نوت 11S منتشر شده و اکنون تولید کننده چینی پوستری از این دستگاه را به اشتراک گذاشته تا احتمال معرفی و عرضه آن در آینده نزدیک وجود داشته باشد.

حساب ردمی هند در توییتر، از پوستر رسمی دستگاه بعدی خود از سری نوت که به احتمال زیاد ردمی نوت 11S باشد رونمایی کرد. هرچند در این پوستر به طور رسمی نام این دستگاه فاش نشده است، اما برخی شواهد به نوت 11S اشاره دارند. به عنوان مثال در متن قرار گرفته روی تصویر که به گوشی جدید نوت اشاره دارد از عدد «11» و حرف «S» نیز به شکل غیر معمولی استفاده شده است.

ردمی نوت 11S

با استناد به همین موضوع برخی منابع اعتقاد دارند که برند چینی به زودی از ردمی نوت 11S در هند رونمایی خواهد کرد. در پوستر منتشر شده، همچنین ماژول دوربین دستگاه کاملا قابل مشاهده است، اما هنوز هیچ جزئیاتی درباره آن وجود ندارد. با این حال برخی منابع عقیده دارند که این گوشی با دوربین 108 مگایپکسلی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 11S

ردمی نوت 11S

هرچند هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده، اما گفته می‌شود که این دستگاه از پردازنده هلیو G95 مدیاتک با 6 یا 8 گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. در بخش عکاسی نیز گفته می‌شود ردمی نوت 11S از سنسور 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی و لنز ماکرو 2 مگایپکسلی OV2A OmniVision بهره خواهد برد.

در پنل جلویی دستگاه نیز احتمالا شاهد دوربین سلفی 13 مگایپکسلی خواهیم بود که در بالای نمایشگر 6.43 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز قرار گرفته است. در نهایت باید اشاره کرد که مشخصات این گوشی تاکنون با سه نام رمز مختلف Vida، Viva و Miel_pro مشاهده شده است که با این وجود می‌توان انتظار داشت در سه مدل مختلف روانه بازار شود.

البته تمام مشخصاتی که تاکنون از این دستگاه در دسترس است هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند و باید منتظر ارائه اخبار تکمیلی بیشتری از سوی تولید کننده چینی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی