ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

رولزرویس با تحویل نزدیک به 5600 خودرو رکورد فروش تاریخ خود را شکست

سال 2021 با چالش‌ها و سختی‌های زیادی برای برخی صنایع همراه بود. در این بین صنعت خودرو به خاطر محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و کمبود تراشه بیشتر از بقیه ضربه خورد. نگاهی به ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

سال 2021 با چالش‌ها و سختی‌های زیادی برای برخی صنایع همراه بود. در این بین صنعت خودرو به خاطر محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و کمبود تراشه بیشتر از بقیه ضربه خورد. نگاهی به آمارهای موجود حکایت از آن دارد تعداد قابل توجهی از خودروسازان دچار افت فروش شدید شده‌اند. اما استثناهایی مثل رولزرویس نیز وجود دارند که شرایط به نفع آنها تمام شده و میزان فروش آنها بهبود یافته است.

رولزرویس

طبق آمار این برند اشرافی در سال 2021 توانسته 5,586 دستگاه از محصولات خود را در سرتاسر جهان به فروش برساند. این رقم در مقایسه با سال 2020 به میزان چشمگیر 49 درصد افزایش یافته و در طول تاریخ 117 ساله کمپانی بهترین رکورد محسوب می‌شود. چین، قاره‌ آمریکا و آسیا-اقیانوسیه مناطقی هستند که فروش رولزرویس در آنها رکورد زده است.

رولزرویس

آنطور که رولزرویس اعلام کرده، بخش اعظمی از رشد بی‌سابقه فروش این کمپانی، به استقبال بالا از دو مدل گوست و کالینان مربوط می‌شود. فانتوم نیز بسیار محبوب بوده و جدول سفارشات آن تا سه ماهه سوم 2022 پر شده است.

مدیرعامل رولزرویس یعنی آقای تورستن مولر-اتوس (Torsten Muller-Otvos) ثبت رکورد تاریخی را یک افتخار بزرگ دانسته و گفته عرضه خانواده Black Badge، نمایش توانمندی‌ها و پرده‌برداری از نقشه راه کمپانی برای آینده الکتریکی، از جمله اتفاقات و دستاوردهای مهم سال 2021 هستند. وی به تمجید از وفاداری و تعهد کارکنان رولزرویس در مقر کمپانی، تیم بین‌المللی و شبکه توزیع جهانی نیز پرداخته است.

رولزرویس

ناگفته نماند کارخانه اصلی رولزرویس واقع در گودوود اینک با تمام ظرفیت و به صورت دو شیفته مشغول به کار است تا سفارشات مشتریان را به موقع به دستشان برساند. این برند فوق لوکس در حال حاضر نزدیک به دو هزار کارمند در بریتانیا و دیگر نقاط دنیا دارد. به گفته رولزرویس در سپتامبر 2022 این شرکت 37 کارآموز جدید را جذب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی