ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپاد
تکنولوژی

زنی به اتهام سرقت سه هزار آیپاد از دانش آموزان به 18 سال زندان محکوم شد

زنی 46 ساله از کارکنان مدرسه‌ای در نیومکزیکو به اتهام سرقت بیش از 3000 آیپاد از کودکان به 18 ماه زندان فدرال محکوم شد. گفته می‌شود این زن با فروش آیپادها در بین سال‌های 2013 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

زنی 46 ساله از کارکنان مدرسه‌ای در نیومکزیکو به اتهام سرقت بیش از 3000 آیپاد از کودکان به 18 ماه زندان فدرال محکوم شد. گفته می‌شود این زن با فروش آیپادها در بین سال‌های 2013 تا 2018 بیش از 800 هزار دلار سود کرده است.

با توجه به توافق‌نامه او و اسناد دادگاه، ظاهرا این زن برنامه خود را از سال 2013 آغاز کرده، زمانی که او مسئول برنامه‌ای برای مدرسه تلفیقی مرکزی نیومکزیکو بود که برای ارائه وسایل به دانش‌آموزان بومی آمریکایی ساکن در مناطق قبایلی طراحی شده بود.

فروش آیپاد های دزدیده شده در فروشگاه‌های آنلاین

استوک در این برنامه قرار بود با دریافت کمک‌های مالی فدرال نسبت به خرید آیپاد اقدام کند و آن‌ها را بین دانش‌آموزان توزیع کند، اما به نظر می‌رسد با کمک دوستان خود آیپاد‌ها را به مریلند ارسال و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی با قیمت قابل توجهی به فروش می‌رساندند. البته مشخص نیست که این زن، آیپادهای مورد نیاز کودکان یا دستگاه‌های غیر قابل استفاده را دزدیده است.

آیپاد

طبق گفته دادستانی ایالات متحده در ناحیه مریلند، فرد دیگری با نام «ساوراب چاولا» نیز در این پرونده حضور داشته که لوازم الکترونیکی و سایر کالاهای دزدیده شده را خریداری و آن‌ها را در eBay و آمازون به فروش می‌رسانده است. در گزارش منتشر شده، همچنین آمده است که چاولا با یک مدیر مرکز توزیع فدکس (FedEx) همکاری داشته تا پیش از رسیدن برخی بسته‌ها به مشتریانی مانند وال‌مارت آن‌ها را بدزد و طبق اسناد دادگاه، چاولا به او 1.5 میلیون دلار پرداخت می‌کرده است.

این زن اعتراف کرد که بین سال‌های 2013 تا 2018 بیش از 800 هزار دلار از فروش آیپادهای دزدیده شده درآمد داشته است. در حالی که او به 18 ماه زندان محکوم شده است، چاولا پس از ناتوانی در پرداخت بیش از 700 هزار دلار مالیات به 66 ماه حبس محکوم شده است. فرد دیگری تحت عنوان «جیمز بندر» که به چاولا اجازه داده بود از حساب‌های eBay و پی‌پل خود برای فروش دستگاه‌های دزدیده شده استفاده کند نیز به یک سال و یک روز محکوم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ssd1990
    ssd1990 | ۲۴ دی ۱۴۰۰

    تیتر 19 سال نوشته شده

    • ssd1990
      ssd1990 | ۲۴ دی ۱۴۰۰

      18 سال و متن 18 ماه اصلاح بفرمایید
      منبع اخبار هم بزارید لطفا

مطالب پیشنهادی