ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی تب S8
تکنولوژی

مشخصات کامل تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد

در حالی که هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی قصد دارد از نسل جدید تبلت‌های خود تحت عنوان سری گلکسی تب S8 رونمایی کند، مشخصات کامل آن‌ها فاش شده است. مشخصات سری گلکسی تب S8 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

در حالی که هنوز مشخص نیست سامسونگ چه زمانی قصد دارد از نسل جدید تبلت‌های خود تحت عنوان سری گلکسی تب S8 رونمایی کند، مشخصات کامل آن‌ها فاش شده است.

مشخصات سری گلکسی تب S8

طبق گزارش وب‌سایت آلمانی WinFuture، گلکسی تب S8 اولترا با نمایشگر 14.6 اینچی سوپر امولد خود از اکثر تبلت‌های موجود در بازار بزرگتر خواهد بود. همچنین در بالای نمایشگر آن روزنه مخصوص دوربین با دو سنسور 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض وجود دارد و همچنان حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاملا باریک است. درباره جزئیات نمایشگر نیز به پشتیبانی از وضوح 2960 در 1848 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 420 نیت اشاره شده است.

گلکسی تب S8 پلاس نیز از نمایشگر 12.7 اینچی بهره خواهد برد که دوربین آن به جای روزنه مخصوص، روی لبه قرار می‌گیرد. پنل سوپر امولد این نسخه نیز نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح 2800 در 1752 پیکسل خواهد داشت. گلکسی تب S8 با نمایشگر 11 اینچی LCD LTPS خود نیز همچنان نسبتا بزرگ خواهد بود و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 500 نیت بهره می‌برد.

نمایشگر هر سه گزینه از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد و به همراه شیشه محافظ گوریلا گلس 5 راهی بازار می‌شوند.

هر سه مدل به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز خواهند بود و از اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 پشتیبانی می‌کنند. در بخش حافظه، نسخه استاندارد با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد و دو نسخه دیگر گزینه‌ای با حافظه داخلی 256 گیگابایت نیز خواهند داشت. همچنین تب S8 اولترا در نسخه 16/512 گیگابایتی نیز روانه بازار می‌شود.

از جمله قابلیت‌های اتصال این تبلت‌ها می‌توان به پورت USB-C 3.2 Gen 1، فناوری Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.2، اسلات کارت microSD، سیستم‌های موقعیت‌یابی و 5G اختیاری اشاره کرد.

گلکسی تب‌ S8 اولترا با باتری 11200 میلی آمپر ساعتی و وزن 728 گرمی بزرگترین و سنگین‌ترین دستگاه این سری خواهد بود. S8 پلاس از باتری 10090 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و وزن آن 567 گرم خواهد بود و نسخه استاندارد با باتری 8000 میلی آمپر ساعتی وزن 507 گرمی را به خود اختصاص داده است.

از جمله قابلیت‌های مشترک هر سه تبلت می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه (با پشتیبانی از دالبی اتموس)، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و دو دوربین 13 مگاپیکسل اصلی و 6 مگاپیکسل فوق عریض در پنل پشتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی