ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه گوشی تاشو گوگل با نام «پیکسل نوت‌پد» و قیمتی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد

آخرین جزئیاتی که درباره گوشی تاشو گوگل منتشر شده حاکی از آن است که با دستگاهی شبیه به اوپو فایند N مواجه خواهیم بود که احتمالا با نام «پیکسل نوت‌پد» و قیمتی ارزان‌تر از گلکسی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

آخرین جزئیاتی که درباره گوشی تاشو گوگل منتشر شده حاکی از آن است که با دستگاهی شبیه به اوپو فایند N مواجه خواهیم بود که احتمالا با نام «پیکسل نوت‌پد» و قیمتی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 3 سامسونگ فروخته می‌شود.

منبع آشنا به بازار که در گذشته نیز درباره برنامه‌های پیکسل اطلاع‌رسانی کرده، اکنون توضیح می‌دهد که نام گوشی تاشو پیکسل احتمالا «نوت‌پد» خواهد بود. علاوه بر این، ظاهرا گوگل نام دیگری تحت عنوان «لُگ‌بوک» (Logbook) را نیز در نظر داشته است. با این وجود، بهتر است توجه داشته باشیم که هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده و گوگل می‌تواند آن را با هر نام دیگری راهی بازار کند.

گوشی تاشو گوگل ارزان‌تر از زد فولد 3

در گزارش این منبع، علاوه بر نام، توضیح داده شده که قیمت گوشی تاشو پیکسل به طور قابل توجهی کمتر از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 خواهد بود که با قیمت 1799 دلار فروخته می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد گوگل این دستگاه را مانند پیکسل 4a ابتدا در ایالات متحده و سپس در کشورهای دیگری عرضه کند. اگرچه آن دستگاه با فاصله یک ماهه وارد بازارهای دیگری شد، اما انتظار می‌رود تا پیکسل نوت‌پد مدت زمان بیشتری را در انحصار بازار ایالات متحده باشد.

علاوه بر این، اخیرا در دومین نسخه بتا اندروید 12L انیمیشن جدیدی کشف شده بود که نحوه قرارگیری سیم کارت داخل یک گوشی تاشو را نشان می‌داد. نکته مهمی که در این انیمیشن‌ها وجود دارد، به شکل و ظاهر این گوشی تاشو مربوط می‌شود.

در حالی که بسیاری از افراد انتظار داشتند تا گوشی تاشو گوگل از نظر اندازه و شکل شبیه به گلکسی فولد با نسبت تصویر 22.5:18 باشد، این انیمیشن‌ها دستگاهی شبیه به اوپو فایند N تاشو را نشان می‌دهد که دارای نسبت تصویر تقریبا مربعی 8.4:9 است.

اخیرا مشخصات این دستگاه در گیک‌بنچ رویت شده بود و طبق اسناد ارائه شده، گوشی تاشو گوگل احتمالا از تراشه اختصاصی تنسور بهره خواهد برد که هم اکنون در سری گوشی‌های پیکسل 6 نیز از آن‌ها استفاده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی