ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل
تکنولوژی

کارمندان گوگل در دفاتر باید به صورت هفتگی آزمایش کرونا بدهند

گوگل در یادداشتی به کارمندان خود اعلام کرد که به دلیل شیوع گونه امیکرون کرونا، آزمایش اجباری را به عنوان یک «قانون موقت» برای افراد حاضر در دفاتر اجرا خواهد کرد و کارمندان باید گواهی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

گوگل در یادداشتی به کارمندان خود اعلام کرد که به دلیل شیوع گونه امیکرون کرونا، آزمایش اجباری را به عنوان یک «قانون موقت» برای افراد حاضر در دفاتر اجرا خواهد کرد و کارمندان باید گواهی آزمایش خود را به همراه داشته باشند.

«کارن دسالوو»، مدیر خدمات بهداشتی گوگل در ایمیلی به کارمندان تمام وقت غول فناوری توضیح داد هر فردی که با دفتر یا مرکز گوگل در تماس باشد به گواهی آزمایش منفی نیاز دارد. در این یادداشت همچنین آمده که کارمندان باید گواهی واکسیناسیون خود را ارائه کرده و تنها با ماسک‌های جراحی در دفتر حضور پیدا کنند.

در این ایمیل آمده است:

امیکرون به گونه غالب ایالات متحده تبدیل شده و بسیار قابل انتقال است. موارد ابتلا در سراسر کشور افزایش قابل توجهی داشته و بیماران مبتلا به کرونا بسیار زیادی در بیمارستان‌ها وجود دارند که این امر گنجایش آن‌ها را برای مراقبت از سایر بیماران کاهش داده است. ما انتظار داریم که این روند در چند هفته آینده نیز ادامه پیدا کند.

در طول این دوره پرخطر، ما قانونی را صادر کرده‌ایم تا کارکنان برای حضور در دفتر به صورت هفتگی مورد آزمایش قرار بگیرند.

سیاست‌های سختگیرانه گوگل برای مقابله با کرونا

گوگل

غول موتور جستجو در اجرای اقدامات مربوط به ویروس کرونا برای کارمندان خود، نسبت به سایر شرکت‌های فناوری مصمم‌تر بوده است. ماه گذشته این شرکت اعلام کرده بود که تمام کارکنان باید از سیاست‌های واکسن پیروی کنند، در غیر این صورت با کاهش حقوق و در نهایت از دست دادن شغل خود مواجه خواهند شد. با این حال تصمیم گوگل برای اجباری کردن واکسن با مخالفت برخی کارکنان روبرو شد.

دسالوو همچنین به کارمندان یادآوری کرد که گوگل گزینه‌هایی برای انجام آزمایش رایگان در خانه و مراکز درمان را برای تمام کارکنان تمام وقت و نیروی کار گسترده خود که شامل کارمندان موقت، فروشندگان و پیمانکاران می‌شود را فراهم کرده است.

گوگل هم اکنون بیش از 150 هزار کارمند تمام وقت و تقریبا به همان میزان پیمانکار و فروشنده دارد. مدیران این شرکت از اواسط ماه دسامبر اعلام کردند که تاکنون 90 درصد دفاتر خود در ایالات متحده را بازگشایی کرده‌اند و در هفته‌های اخیر نیز تقریبا 40 درصد کارکنان آمریکایی در مقطعی در مراکز غول موتور جستجو حضور پیدا کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی