ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست تصادف تویوتا لندکروزر جدید
اخبار خودرو

تست تصادف تویوتا لندکروزر جدید؛ کسب 5 ستاره کامل از انکپ استرالیا [تماشا کنید]

شاخه انکپ در استرالیا به سراغ نسل جدید تویوتا لندکروزر را گرفته و ایمنی آن را در تست های خود ارزیابی کرده است. این شاسی بلند ژاپنی در تست های برگزار شده بسیار خوش درخشیده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

شاخه انکپ در استرالیا به سراغ نسل جدید تویوتا لندکروزر را گرفته و ایمنی آن را در تست های خود ارزیابی کرده است. این شاسی بلند ژاپنی در تست های برگزار شده بسیار خوش درخشیده و توانسته پنج ستاره کامل را از انکپ استرالیا دریافت کند.

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، باید بگوییم تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ در بخش محافظت از سرنشینان بزرگسال امتیاز بسیار خوب ۸۹ درصد را کسب کرده است. در بخش محافظت از سرنشینان خردسالان این خودرو موفق به کسب امتیاز ۸۸ درصد شده، در بخش حفاظت از عابرین پیاده هم لندکروزر توانسته امتیاز ۸۱ درصد را از آن خود کند. این شاسی بلند پرطرفدار در بخش سیستم های ایمنی موفق به دریافت امتیاز ۷۷ درصد شده است.

تست تصادف تویوتا لندکروزر جدید

نسل جدید تویوتا لندکروزر در استرالیا و نیوزیلند با مجموعه کامل از ایربگ ها - از جمله ایربگ جانبی برای حفاظت از سر و سینه - به فروش می‌رسد. این نسل به یک پکیج ایمنی نیز مجهز است که برخی از سیستم‌های آن عبارتند از ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، اخطار خروج از مسیر و کروز کنترل تطبیق‌پذیر.

احتمالا در جریان هستید که با تصمیم تویوتا، لندکروزر ۲۰۲۲ در ایالات متحده عرضه نمی‌شود و نسل جدید لکسس LX 2022 تنها نماینده این کمپانی در کلاس شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس در آن کشور خواهد بود. از آنجایی که این دو مدل از لحاظ فنی اشتراکات فراوانی با یکدیگر دارند، به احتمال فراوان LX 2022 نیز در تست‌های تصادف عملکرد مشابهی به نمایش خواهد گذاشت. حتی پیش‌بینی می‌شود LX به خاطر لوکس بودن و بهره بردن از تجهیزات ایمنی بیشتر احتمالا نتایج بهتری را در تست تصادف ثبت خواهد کرد.

لکسس LX

ناگفته نماند نیروبخش لکسس LX 600 همان موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر به کار رفته در تویوتا لندکروزر است. این موتور تویین توربو توانایی تولید ۴۰۹ اسب بخار قدرت و ۶۴۹ متر گشتاور را دارد و در همکاری با یک گیربکس ۱۰ سرعته چرخ‌ها را به حرکت وادار می‌کند.

در داخل کابین این شاسی بلند لوکس به دو نمایشگر لمسی برای سیستم اینفوتینمنت مجهز شده، این نمایشگرها به ترتیب از بالا به پایین ابعادی برابر با ۱۲.۳ و ۷ اینچ دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی