ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

هواوی از کیف مدرسه هوشمندی با نمایشگر LCD و سیستم موقعیت یاب رونمایی کرد

هواوی از یک کیف مدرسه جدید برای کودکان رونمایی کرد که از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند نمایشگر LCD بهره می‌برد و به زودی وارد بازار خواهد شد. مشخصات کیف مدرسه هواوی کیف مدرسه هواوی، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۴

هواوی از یک کیف مدرسه جدید برای کودکان رونمایی کرد که از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند نمایشگر LCD بهره می‌برد و به زودی وارد بازار خواهد شد.

مشخصات کیف مدرسه هواوی

کیف مدرسه هواوی، همان‌طور که از نام آن مشخص است، از عملکرد موقعیت یابی هوشمند پشتیبانی می‌کند که با وجود آن والدین می‌توانند بدون نیاز به گوشی یا ساعت‌های هوشمند مجهز به GPS موقعیت مکانی کودکان خود را در هر شرایطی بررسی کنند. کیف چینی‌ها از GPS و سامانه ناوبری بیدو (Beidou) پشتیبانی می‌کند و می‌تواند موقعیت مکانی را با دقت 5 CEP (خطای محتمل دایره‌ای) اندازه‌گیری کند.

هواوی

شاید قابل توجه‌ترین ویژگی این کیف، نمایشگر 1.54 اینچی LCD آن است که از گواهی IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می‌کند و می‌توان برنامه‌های کلاسی، امضاهای الکترونیکی، ساعت و موارد دیگری را روی آن تنظیم کرد. از طرفی دیگر والدین نیز می‌توانند تمام برنامه کلاسی کودک خود را روی موبایل داشته باشند که روزانه به طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود.

از جمله ویژگی‌های دیگر کیف مدرسه غول فناوری چین می‌توان به پشتیبانی از کنترل اپلیکیشن و اتصال به سایر دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی اشاره کرد. پس از اتصال کیف به اپلیکیشن «زندگی هوشمند» (Smart Life) روی موبایل، می‌توان سه ناحیه محافظت مختلفِ خانه، مدرسه و سایر را برای آن تنظیم کرد. با این کار زمانی که کوله پشتی کودک به یکی از این مکان‌ها وارد یا خارج شود، والدین مطلع خواهند شد.

علاوه بر این، والدین می‌توانند محل دقیق کیف فرزندان خود را در گوشی‌ها بررسی کنند. در حالی که موقعیت‌های ثبت شده را تا سه ماه آینده می‌توان همچنان بررسی کرد، سیستم موقعیت یاب نیز به طور خودکار در هر 2 دقیقه یک بار به‌روزرسانی می‌شود تا اطلاعات موقعیت مکانی کودک کاملا دقیق مشخص شود.

از نظر ارگونومی، کیف مدرسه هواوی دارای طراحی 5 بعدی است و به طور کلی بسیار راحت و نرم طراحی شده تا از طرفی حمل آن نیز بسیار آسان باشد. همچنین نسبت به کیف‌های مدرسه معمولی حدود 6 تا 7 سانتی‌متر کوتاه‌تر است و بند آن به گونه‌ای طراحی شده تا از آسیب به کمر جلوگیری شود.

هواوی هم اکنون کیف مدرسه خود را به صورت آزمایشی با قیمت 110 دلار در دسترس چندین آزمایش‌کننده قرار داده است. با این حال، پس از عرضه عمومی، احتمالا با قیمت بسیار بیشتری فروخته خواهد شد، اما هنوز هیچ صحبتی درباره زمان عرضه آن نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی