ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تویوتا C-HR ناراضی‌ترین مشتریان را در آمریکا دارد؛ پشیمانی 71 درصد از خریداران

نشریه آمریکایی کنسیومر ریپورت (Consumer Reports) اخیرا لیست مربوط به خودروهایی که کمترین میزان رضایتمندی را در آمریکا دارند منتشر کرده است. در این ارزیابی تویوتا C-HR در صدر ایستاده، به عبارت دیگر دارندگان این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

نشریه آمریکایی کنسیومر ریپورت (Consumer Reports) اخیرا لیست مربوط به خودروهایی که کمترین میزان رضایتمندی را در آمریکا دارند منتشر کرده است. در این ارزیابی تویوتا C-HR در صدر ایستاده، به عبارت دیگر دارندگان این کراس‌اوور ژاپنی در مقایسه با سایر مدل‌ها رضایت کمتری از آن دارند.

تویوتا C-HR

در ارزیابی این دوره از میان مالکین بیش از ۳۰۰ هزار خودرو نظرسنجی شده و خودروهای موجود بر مبنای چند فاکتور رتبه بندی شده‌اند. البته ذکر این نکته ضروری است که عدم رضایت مندی لزوما به معنای غیر قابل اعتماد بودن و عملکرد بد نیست.

در هر حال در بین ده مدلی که مشتریان آمریکایی کمترین میزان رضایت را از آنها دارند، به غیر از کیا فورته یا همان سراتو، بقیه موارد همگی از برندهای آمریکایی و ژاپنی هستند. همچنین باید گفت جیپ و اینفینیتی هرکدام دو نماینده را در این لیست ناخوشایند دارند!

جیپ

اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، باید بگوییم تنها ۲۹ درصد از مالکین صدرنشین لیست، یعنی تویوتا C-HR، اعلام کرده‌اند دوباره همین مدل را خریداری می‌کنند. این رقم برای فورد اکو اسپرت که حائز رتبه دوم شده ۳۰ درصد است. شورولت ترکس هم که در رتبه سوم قرار دارد، تنها ۳۷ درصد از مالکان را به خرید مجدد خود مجاب کرده است.

در لیست ده گانه رتبه‌های چهارم، پنجم و ششم به محصولاتی از گروه نیسان و به ترتیب به مدل‌های اینفینیتی Q50، نیسان روگ اسپرت (قشقای) و اینفینیتی QX50 رسیده است. طبق ارزیابی کنسیومر ریپورتس، ۴۰ درصد از مالکان Q50 به خرید مجدد آن راغب هستند. این فاکتور برای روگ اسپرت و QX50 به ترتیب برابر با ۴۲ و ۴۶ درصد است.

نیسان

رتبه‌های هفتم و هشتم در اختیار دو مدل کامپس و رنِگید از کمپانی جیپ قرار دارد. مثل اینفینیتی QX50، برابر با ۴۶ درصد از مالکان این دو مدل از جیپ دوباره به سراغ آنها می‌روند. این رقم برای کادیلاک XT4 که در رتبه نهم ایستاده، ۴۷ درصد محاسبه شده است. آخرین مدل موجود در این لیست یعنی کیا فورته هم درصدی مشابه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی