ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد 2022 احتمالا با تراشه A14 و پشتیبانی از شبکه 5G از راه می‌رسد

طبق گزارشی جدید، اپل خودش را برای معرفی آیپد 2022 آماده می‌کند. به نظر می‌رسد در اواخر سال جاری میلادی نسل دهم آیپد با طراحی قدیمی اما پیشرفت‌های سخت افزاری معرفی می‌شود و در سال ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

طبق گزارشی جدید، اپل خودش را برای معرفی آیپد 2022 آماده می‌کند. به نظر می‌رسد در اواخر سال جاری میلادی نسل دهم آیپد با طراحی قدیمی اما پیشرفت‌های سخت افزاری معرفی می‌شود و در سال 2023 نسل جدیدش با طراحی متفاوت از راه می‌رسد.

بازار شبکه 5G داغ است و شرکت‌های مختلف پشتیبانی از آن را به محصولات مختلف خود می‌آورند. اپل حالا می‌خواهد در کنار آیفون‌هایش، تبلت‌های خود را هم به مودم 5G مجهز کند. در حال حاضر آیپد پرو و همچنین جدیدترین نسل آیپد مینی از این شبکه ارتباطی پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود سایر اعضای آیپدها هم به چنین ویژگی مجهز شوند.

مشخصات احتمالی آیپد 2022

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد در آیپد ایر 5 و همچنین نسل دهم آیپد از مودم 5G استفاده کند. یکی از منابع بازار به نام «Dylan» در توییتی، بخشی از مشخصات نسل بعدی آیپد را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

آیپد 2022

به گفته این منبع، نسل دهم آیپد اواخر سال جاری میلادی با پشتیبانی از 5G، بلوتوث 5.0، وای فای 6، تراشه A14 Bionic و همچنین نمایشگر 10.2 اینچی از راه می‌رسد. همچنین کاربران برای شارژ این تبلت جدید باید همچنان از پورت لایتنینگ استفاده کنند. به گفته این منبع، در سال 2023 نسل جدید آیپد با طراحی تازه از راه می‌رسد و آیپد 2022 آخرین تبلت از این سری با طراحی قدیمی خواهد بود.

نسل نهم آیپد به نمایشگر 10.2 اینچی مجهز شده که در اطرافش حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد و زیر آن دکمه هوم با سنسور اثر انگشت قرار دارد. این محصول همچنین برخلاف آیپد پرو، آیپد مینی و آیپد ایر که پورت USB Type-C دارند، همچنان از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند. آیپد 2021 همچنین به تراشه A13 Bionic مجهز شده است.

به نظر می‌رسد اپل سال شلوغی را پشت سر بگذارد و از محصولات زیادی رونمایی کند. در این مقاله دیجیاتو می‌توانید نگاهی به تمام محصولات احتمالی کوپرتینویی‌ها برای سال 2022 داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی