ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد ایر
تکنولوژی

آیپد ایر 5 احتمالا در بهار پیش رو با چیپ A15 و پشتیبانی از شبکه 5G معرفی می‌شود

ظاهرا اپل در بهار پیش رو قصد دارد از آیپد ایر 5 رونمایی کند که گفته می‌شود شبیه نسل شش آیپد مینی، با پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین فوق عریض فیس تایم اچ‌دی از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

ظاهرا اپل در بهار پیش رو قصد دارد از آیپد ایر 5 رونمایی کند که گفته می‌شود شبیه نسل شش آیپد مینی، با پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین فوق عریض فیس تایم اچ‌دی از راه می‌رسد.

شایعات حاکی از آن هستند که اپل در فصل بهار و احتمالا ماه مارس (فروردین ماه) رویداد ویژه دیگری را برگزار خواهد کرد. در حالی که انتظار می‌رود مهم‌ترین دستگاهی که در این رویداد معرفی شود، آیفون SE جدید باشد اما احتمالا در همان روز، شاهد نسخه جدیدی از آیپد ایر نیز باشیم.

مشخصات احتمالی آیپد ایر 5

آیپد ایر 5

طبق گفته منابع چینی، برخی مشخصات آیپد ایر نسل پنجم، شبیه به آیپد مینی خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به تراشه A15 Bionic و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد. همچنین اپل در این دستگاه از دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی فیس تایم اچ‌دی بهره خواهد برد و روی پنل پشتی آن یک فلاش LED چهارگانه True Tone قرار خواهد داشت.

در مورد بدنه دستگاه نیز ظاهرا شواهدی وجود دارد که توضیح می‌دهد اپل از همان شاسی شبیه به نسل سوم آیپد پرو 11 اینچی استفاده خواهد کرد که با یک دوربین با دو لنز تکمیل خواهد شد. با این حال، برخی منابع معتقدند که در این دستگاه نیز طبق معمول از یک دوربین تک لنز استفاده خواهد شد.

تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره آیپد ایر 2022 منتشر شده است. به عنوان مثال «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناخته شده اپل در پاییز سال جاری اشاره کرده بود که اپل برای آیپد ایر 5 همچنان از پنل LCD استفاده خواهد کرد. در همان گزارش توضیح داده شده بود که آیپد پرو 11 اینچی 2022 از پنل OLED بهره خواهد برد و ظاهرا کوپرتینویی‌ها به همین دلیل قصد ندارند دو دستگاه با یک نوع نمایشگر را راهی بازار کنند.

در همین حال، اخیرا گفته شده که آیفون SE+ 5G در ادامه سال 2022 عرضه خواهد شد و برای اولین بار پشتیبانی از شبکه 5G را به گوشی‌های ارزان‌قیمت اپل خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی