ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

BTC
تکنولوژی

بازار رمزارزها بار دیگر قرمزپوش شد؛ بیت کوین در پایین‌ترین سطح قیمت 6 ماهه خود

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار با ریزش 7.5 درصدی طی 12 ساعت گذشته، قیمت پایین‌تر از 40 هزار دلار را برای دومین بار در 2 هفته اخیر تجربه کرد. قیمت این رمزارز در ساعاتی به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار با ریزش 7.5 درصدی طی 12 ساعت گذشته، قیمت پایین‌تر از 40 هزار دلار را برای دومین بار در 2 هفته اخیر تجربه کرد.

قیمت این رمزارز در ساعاتی به حدود 38 هزار دلار رسید. همزمان با افت قیمت بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال نیز قرمزپوش شدند و گفته می‌شود این ریزش کاهش 50 میلیارد دلاری ارزش کل بازار رمزارزها را نیز به دنبال داشته است.

قیمت بیت کوین چه روندی خواهد داشت؟

تحلیل‌های مختلفی در مورد ادامه روند صعودی یا نزولی ارزش بیت کوین مطرح می‌شود. طی هفته‌های گذشته این رمزارز محبوب تحت فشار فروش قرار داشت و برای مدتی توانست محدوده حمایتی 40 هزار دلار را حفظ کند. اما اکنون این محدوده روانی از دست رفته و با وجودی که برخی تحلیلگران این ریزش را آغازی برای صعود می‌دانند، برخی دیگر احتمال ریزش بیشتر تا 30 هزار دلار را نیز مورد توجه قرار می‌دهند.

قیمت بیت کوین

تحلیلگران همچنین دیدگاه‌های مختلفی در مورد دلایل این ریزش مطرح می‌کنند. اما هیچ نظر قطعی و دقیقی نمی‌توان در مورد آینده روند صعودی یا نزولی بیت کوین مطرح کرد.

داده‌های آماری نشان می‌دهد طی 24 ساعت گذشته همزمان با ریزش بیت کوین، سرمایه بسیاری از تریدرها لیکوئید شده است و بیشترین میزان لیکوئید به صرافی بایننس و رقمی معادل حدود 203 میلیون دلار بوده است. ارزش تقریبی سرمایه لیکوئید شده طی بازه زمانی 24 ساعته رقمی در حدود 715 میلیون دلار گزارش می‌شود.

یازدهم ژانویه سال جاری میلادی نیز بیت کوین ریزش دیگری را تا محدوده 40 هزار دلار تجربه کرد و باید دید ادامه این روند به چه سمتی خواهد رفت. هرچند بسیاری معتقد هستند زمان ریزش بازار، فرصت خوب خرید است بسیاری سرمایه گذاران منتظر ریزش بیشتر و خرید در قیمت پایین‌تری هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی