ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ تایید کرد؛ رویداد آنپکد 2022 بهمن ماه برگزار می‌شود [تماشا کنید]

سامسونگ سرانجام با انتشار تیزری کوتاه تایید کرد که رویداد آنپکد 2022 در ماه فوریه (بهمن ماه) برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای در این رویداد از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۵

سامسونگ سرانجام با انتشار تیزری کوتاه تایید کرد که رویداد آنپکد 2022 در ماه فوریه (بهمن ماه) برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای در این رویداد از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کند.

غول فناوری تایید کرد که رویداد آنپکد 2022 آن‌ها در ماه فوریه برگزار خواهد شد اما هنوز تاریخ و زمان مشخصی برای آن اعلام نشده است. اگر شایعات اخیر صحت داشته باشد، رویداد سامسونگ در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) برگزار خواهد شد و در این رویداد، سرانجام گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی می‌شوند که تاکنون شایعات بسیار زیادی درباره آن‌ها منتشر شده است.

«روه تائه-مون» رئیس بخش موبایل سامسونگ در بیانیه رسمی این شرکت ضمن انتشار این تیزر، اشاره می‌کند که ویژگی‌های بیشتری از سری نوت به گلکسی S (به ویژه مدل اولترا آن) خواهد آمد.

او در این بیانیه نوشت: «همه ما می‌دانیم که بسیاری از شما از اینکه سامسونگ در سال گذشته گلکسی نوت جدیدی را عرضه نکرد، شگفت زده شده‌اید.» سپس با اشاره به برخی از ویژگی‌های این گوشی از جمله قلم S Pen توضیح می‌دهد که سامسونگ همچنان ویژگی‌های مورد علاقه کاربران از سری نوت را فراموش نکرده است.

به طور کلی در این بیانیه به آغاز یک «تکامل» جدید در خانواده محصولات گلکسی اشاره شده و سامسونگ ادعا می‌کند که «قابل‌توجه‌ترین دستگاه سری S که تاکنون ساخته شده» را به طرفداران خود معرفی خواهد کرد.

در همین حال روه به چند تغییر و بهبود کلی سری S22 از جمله «بهترین و درخشان‌ترین عکس‌ها و ویدیو‌هایی که تا به حال با یک گوشی می‌توان گرفت» نیز اشاره کرده است. همچنین توضیح داده شده که مصرف کنندگان می‌توانند انتظار «قدرت، سرعت و ابزارهایی را داشته باشند که در نمونه دیگری پیدا نخواهد شد.» علاوه بر این، به «هوشمندترین تجربه گلکسی تاکنون» نیز اشاره شده است که می‌توان گفت غول فناوری در سری S22 تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی و مواردی از این قبیل دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱ بهمن ۱۴۰۰

    ای کاش این حفره سلفی لعنتی رو حذف میکردند ای کاش ....

مطالب پیشنهادی