ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل در آستانه روز مادر، هدایای ویژه خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بسته مکالمه هدیه ایرانسلی است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۸

ایرانسل در آستانه روز مادر، هدایای ویژه خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بسته مکالمه هدیه ایرانسلی است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، هدیۀ بستۀ اینترنت داخلی و مکالمۀ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

دو گیگابایت اینترنت داخلی

مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیۀ دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند.

فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

مهلت استفاده از این بستۀ اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

این هدیه، از ۳ بهمن (روز مادر) تا ۲۶ بهمن (روز پدر) قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

این هدایا به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، همچون مناسبت‌هایی که پیش از این ایرانسل برای کاربران خود در نظر گرفته بود برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی