ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شهردار نیویورک «اریک آدامز»
تکنولوژی

شهردار جدید نیویورک اولین حقوقش را تبدیل به رمزارز کرد

«اریک آدامز»، شهردار جدید نیویورک وعده داده بود که برای حفظ این شهر بر لبه نوآوری اولین حقوقش را در قالب رمزارز دریافت می‌کند. او دیروز اولین دستمزدش را دریافت و آن را با استفاده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

«اریک آدامز»، شهردار جدید نیویورک وعده داده بود که برای حفظ این شهر بر لبه نوآوری اولین حقوقش را در قالب رمزارز دریافت می‌کند. او دیروز اولین دستمزدش را دریافت و آن را با استفاده از پلتفرم تبدیل خودکار صرافی کوین بیس به ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم تبدیل کرد.

به گزارش بلومبرگ، شهردار جدید نیویورک وعده داده بود که اولین حقوقش را با بیت کوین دریافت می‌کند. او با حمایت از ایده تبدیل نیویورک به یک شهر سازگار با رمز ارزها حتی از ایده توسعه کوین مخصوص این شهر استقبال کرده بود. در حال حاضر مشخص نیست که آقای آدامز تا چه زمانی ارز دیجیتال خود را حفظ می‌کند، اما دفتر او قبلا تایید کرده بود که اولین حقوقش به مبلغ 9,924 دلار در قالب رمز ارز به حسابش در کوین بیس منتقل می‌شود.

تصمیم شهردار نیویورک نمادین است

اریک آدامز در بیانیه‌ای در این باره گفته بود: «نیویورک مرکز [مالی] دنیاست و می‌خواهیم مرکز رمز ارزها و سایر نوآوری‌های مالی باشد. پیشگامی در زمینه این نوآوری‌ها در خلق شغل، بهبود اقتصاد و جذب استعداد از سراسر دنیا به ما کمک می‌کند.» «دیوگو مونیکا»، هم‌بنیان‌گذار Anchorage Digital درباره این اتفاق گفت: «این امر سیگنالی است که از آمادگی پایتخت مالی دنیا برای پذیرش نوآوری‌های رمز ارزی خبر می‌دهد.»

شهردار نیویورک «اریک آدامز»

با این حال، اختیارات آدامز برای حمایت عملی از ارزهای دیجیتال محدود خواهد بود. کسب و کارهای نیویورکی تحت سخت‌گیرانه‌ترین قوانین تجاری آمریکا قرار دارند و آدامز اعلام کرده که به خاطر قوانین وزارت کار ایالات متحده نمی‌تواند حقوق کارگران را به‌طور مستقیم در قالب رمز ارز به آن‌ها پرداخت کند.

از سوی دیگر، حتی در مرکز تجاری جهان هم نمی‌توان به راحتی با اتریوم و بیت کوین به گذران زندگی پرداخت. برای مثال استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید بلیت مترو یا پرداخت قبض برق و گاز ممکن نیست، ولی می‌توان برخی غذاها را با رمز ارزها خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی