ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تسلا
تکنولوژی

تسلا علامت تجاری جدیدی برای فروش تجهیزات صوتی مانند هدفون ثبت کرد

تسلا علامت تجاری جدیدی را به ثبت رسانده که با وجود آن، می‌تواند در آینده محصولات صوتی خود مانند هدفون و میکروفن را به بازار عرضه کند. این غول خودروسازی در دسته‌بندی تجهیزات صوتی دو ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

تسلا علامت تجاری جدیدی را به ثبت رسانده که با وجود آن، می‌تواند در آینده محصولات صوتی خود مانند هدفون و میکروفن را به بازار عرضه کند.

این غول خودروسازی در دسته‌بندی تجهیزات صوتی دو علامت تجاری «TESLA» و «T» را به ثبت رسانده است که طبق توضیحات آن شامل محصولاتی از جمله میکروفن، هدفون، پخش‌کننده صوتی دیجیتال، دستگاه انتقال صدا، اسپیکرهای صوتی، ساب‌ووفر و ایرپاد گوشی می‌شود.

طبق معمول باید به این نکته مهم اشاره کرد که کمپانی‌های بزرگ اغلب علائم تجاری جدیدی را ثبت می‌کنند که در نهایت هیچ محصول جدید بر اساس آن‌ها تولید نمی‌شود. همچنین دسته‌بندی مورد استفاده توسط تسلا بسیار گسترده است و هم اکنون به طور دقیق نمی‌توان ادعا کرد که شرکت خودروسازی متعلق به ایلان ماسک قصد تولید چه محصولی را دارد.

تسلا

با این حال، طبق کسب و کار فعلی این شرکت، می‌توان در نظر گرفت که تسلا قصد دارد برای خودروهای خود نوعی اسپیکر داخلی تولید کند که از برند و لوگوی آن‌ها بهره می‌برد. در همین حال، این احتمال نیز وجود دارد که شرکت خودروسازی قصد توسعه هدفون‌های خود را داشته باشد.

تلاش برای تقویت سیستم صوتی خودروهای تسلا؟

تسلا در سال‌های گذشته توجه زیادی به سیستم صوتی خودروهای خود داشته است. به طوری که سیستم صوتی خودروهای مدل 3 این شرکت با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقه‌مندان به تجهیزات صوتی مواجه شده و در همین حال سیستم صوتی مدل S نیز بازخوردهای مثبتی دریافت کرده است.

در همین رابطه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در سال‌های گذشته توضیح داده بود که مهندسان صوتی این شرکت از «بنگ و اولافسن» (شرکت دانمارکی تولید کننده لوازم خودرو) و شرکت‌های دیگری جذب شده‌اند.

تسلا همچنین اخیرا چندین مهندس جدید از شرکت‌های Jawbone و Amazon Lab126 را استخدام کرده که در گذشته اسپیکرهای آمازون اکو را توسعه داده‌اند و باید دید در ادامه چه اخبار جدید درباره فعالیت‌های این شرکت منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی