ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو فایند N
تکنولوژی

گوشی تاشو اوپو فایند N تست مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشت [تماشا کنید]

شرکت چینی اوپو کمی بیش از یک ماه پیش از گوشی اوپو فایند N رونمایی کرد. حالا این موبایل تاشو تست مقاومت خود را پشت سر گذاشته و از تمام آن‌ها سربلند خارج شده است. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

شرکت چینی اوپو کمی بیش از یک ماه پیش از گوشی اوپو فایند N رونمایی کرد. حالا این موبایل تاشو تست مقاومت خود را پشت سر گذاشته و از تمام آن‌ها سربلند خارج شده است.

کانال یوتیوب JerryRigEverything در جدیدترین برنامه خود به سراغ گوشی تاشو جدید شرکت اوپو یعنی فایند N رفته تا با شیوه‌های منحصر به فرد خود مقاومت این گوشی را مورد آزمایش قرار دهد. طبق معمول، آزمایش این کانال با تست خط و خش آغاز می‌شود. نمایشگر بیرونی دستگاه دارای یک محافظ نصب شده در کارخانه است و شیشه زیر آن از گوریلا گلس ویکتوس ساخته شده که در سطح 6 خراشیدگی روی آن پیدا می‌شود و میزان آن‌ها در سطح 7 افزایش پیدا می‌کند.

هرچند نمایشگر بیرونی مقاومت خوبی از خود نشان داد، اما صفحه نمایش داخل گوشی داستان متفاوتی دارد. همانطور که «زک» در این ویدیو توضیح می‌دهد، نمایشگرهای تاشو نرم‌تر از نمونه‌های معمولی هستند که با این وجود در سطح 2 علائمی از خراشیدگی روی نمایشگر داخلی اوپو فایند N دیده می‌شود.

مقاومت بدنه اوپو فایند N

بدنه دستگاه از جنس فلز ساخته شده و تا حدی مستعد خراش برداشتن است. کلید پاور شامل سنسور اثر انگشت می‌شود که قابل خراشیدن است اما به داخل بدنه فرو رفته است. پوشش شیشه‌ای پنل پشتی و ماژول دوربین مقاومت خود را در تست خراش به خوبی حفظ می‌کنند و هرچند آثاری روی آن‌ها باقی می‌ماند، اما نمی‌توان از آن‌ها به عنوان مشکل یاد کرد.

فایند N پس از موفقیت در آزمایش‌های سبک‌تر، در برابر تست گرد و غبار نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنیم، پس از ریختن یک مشت شن روی نمایشگر داخلی و چند بار بستن گوشی، آسیب بسیار ناچیزی در آن مشاهده می‌شود و همچنین لولا اجازه ورود مواد خارجی را نمی‌دهد.

در نهایت، گوشی به لطف ساختار و لولای مستحکم و قوی خود از تست خمش نیز جان سالم به در می‌برد و به هیچ وجه در حالت تا شده و بسته نمی‌توان آن را خم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میلاد پورجعفریان
    میلاد پورجعفریان | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

    سلام خسته نباشید
    گوشی به این خفنی چرا نمیاد
    هیچ جا نیست
    حتی از وبسایت های خارجی هم نمی شه راحت خرید

مطالب پیشنهادی