ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تپسی
فناوری ایران

تپسی امکان نمایش جزییات سهمیه بنزین را در اپلیکیشن رانندگان فراهم کرد

باتوجه به اهمیت سهمیه بنزین برای رانندگان تپسی و جهت شفافیت هر چه بیشتر در وضعیت سهمیه بنزین، امکان نمایش جزییات سهمیه بنزین واریزی به اپلیکیشن سفیران تپسی افزوده شد. رانندگان تپسی با مراجعه به ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

باتوجه به اهمیت سهمیه بنزین برای رانندگان تپسی و جهت شفافیت هر چه بیشتر در وضعیت سهمیه بنزین، امکان نمایش جزییات سهمیه بنزین واریزی به اپلیکیشن سفیران تپسی افزوده شد.

رانندگان تپسی با مراجعه به صفحه «درآمد» و با لمس دکمه «جزئیات سهمیه بنزین»، می‌توانند مواردی مانند کیلومتر طی شده در ماه اخیر و مجموع پیمایش 5 ماه گذشته خود را مشاهده کنند.

جزئیات سهمیه بنزین تپسی

همچنین مقدار سهمیه واریز شده، علت عدم واریز سهمیه و قوانین مرتبط با تخصیص سهمیه بنزین را نیز در این قسمت در دسترس است.

آموزش دریافت سهمیه بنزین تپسی

اگر در دوره‌ای سهمیه بنزین برای برخی از رانندگان تپسی واریز نشده باشد، آن‌ها می‌توانند را اپلیکیشن سفیران از علت واریز سهمیه بنزین آگاه شوند. به طور مثال ممکن است این اتفاق بابت عدم تکمیل اطلاعات پروفایل رخ داده و بایستی با مراجعه به صفحه پروفایل، اطلاعات خواسته شده درج شود تا در دوره‌های آتی، سهمیه بنزین پرداخت شود.

سهمیه بنزین تپسی

همچنین امکان آگاهی یافتن از اطلاعات و قوانین مربوط به سهمیه بنزین فراهم شده است. میزان سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش، 8.75 لیتر برای خودروهای بنزینی و 5.25 لیتر برای خودروهای دو گانه سوز است؛ که البته سقف مشخصی تعیین شده است.

حداقل پیمایش برای دریافت سهمیه بنزین نیز 200 کیلومتر است.

سهمیه بنزین تپسی

علاوه بر این جهت رفع دغدغه رانندگان مسیر دسترسی به «سامانه سماس» نیز در همان صفحه فراهم شده است؛ با لمس دکمه «ورود به سامانه سماس»، رانندگان تپسی می توانند جزئیات بیشتری مانند مانده سهمیه و مقدار مصرف شده را نیز مشاهده کنند.

صفحه سماس تپسی

تا پیش از این رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت سهمیه بنزین و جزئیات آن، نیازمند تماس با پشتیبانی تپسی بودند اما در حال حاضر تمامی رانندگان تپسی با به روزرسانی برنامه خود می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و دیگر نیازی به ارتباط تلفنی با تپسی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Ranjbar
    Ali Ranjbar | ۹ بهمن ۱۴۰۰

    پشتیبانی تپسی خیلی بهتر از اسنپ هست
    اسنپ به خاطر همین بنزین مرا مسدود کرد الان ده روزه که مسدود هستم اما هنوز جوابی ندادن

مطالب پیشنهادی